boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, April 28, 2013

PRU 13 - Bukti umno jadi dalang video sex Mustafa Ali

Patutlah Mustafa Ali berkeras dan sanggup menghadapi saman umno dimahkamah diatas kenyataannya yang umno terlibat sebagai dalang video sex..





Ingat rasuah ingat umno, ingat fitnah, ingat umno...


7 comments:

  1. bodohnya...ni semua fitnah pakatan haram..orang jual dadah tak letak iklan la ngok!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi bongok kalau letak iklan tp mengaku tak jual.

      Delete
    2. X Kan la puak pakatan nak hncurkan sndiri dngan menyuruh lg tgk vcd luch,jgn la jd bahlol sgt k

      Delete
    3. barisan pembangkang mmg bodoh pon...tu pasal manifestopon diciplaknya...janji dicopy sudah...kahkahkah

      Delete
    4. aduh yg cakap orang laen bodoh nih sah tak baca timeline manifesto PR vs Be eNd. Air percuma dah dibuat pon oleh PR, naper beriya sangat nak jugak.. tak der idea kan? Biler PR nak turun minyak Be eNd bangkang, siapa yg bodoh hai anon @5:44AM... kasian kasian, fikirkan masa depan, jangan totok sangat, bila hutang dah sampai RM1 trillion besok baru nak fikir. Hutang Negara sekarang adalah RM502 BILLION.. pikir baik baik biler nak bagi undi kat Be eNd!!

      Delete
    5. bodoh sungguh Anonymous April 29, 2013 at 5:44 AM...lain kali baca dulu. totok.

      Delete
  2. Anti UmnolaknAtullahApril 29, 2013 at 6:20 AM

    Pakatan bukan macam UMNO porno....jual CD bukan jual dadah lah ngok!!!!!...x caya? masih ramai jual CD secara terbuka.....kerja UMNO suka sebar fitnah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari