boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, April 9, 2013

Siapa pemimpin umno dicelah-celah Najib dan Kong Cho Ha tu..

Aku dah tak ingat dah berapa puloh kali Najib duk turun ke Perak berbanding negeri-negeri dengan berbagai alasan untuk rakyat..,, 



Cuba perati 2 orang kat belakang Najib tu,,, apa ni,, kenderaan Back Hoe hanya untuk seorang pemandu shj,,, kenapa yang gatai nak naik sama,, udah lah, helmet keselamatan pun tak pakai..

Cuba tengok mamat kat bawah baju & seluar hitam tu, mukanya boring aja lihat perangai 2 ekoq tu..

Pandailah ko Najib, mai pecah tanah la konon, nak buat hub kilang keretapi... kenapa dah nak dekat PRU baru nak pecah tanah,,, Atau umno Perak  yang dah berpecah kwang... kwang...

Ha ha bagi lagi kat mamat yang ditengah-tengah tu,,, porak peranda umno,, MIC apa cerita,,, kerusi Dun Pasir Panjang, kesian umno Lumut... 












4 comments:

  1. Ada orang ke kat tengah2 tu? Aku nampak baju dgn gigi jer... Sapa tue?

    ReplyDelete
    Replies
    1. THE INVISIBLE MAN!

      Delete
    2. kelinglahhh....

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari