boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, April 20, 2013

PRU 13 - Gambaran awal sekitar penamaan calon Dun Pasir Panjang..

Salam Sejahtera...

Alhamdulillah, ketiga-tiga calon yang selamat masuk ke dewan penamaan clon...



Calon Stiawan Ngee Kho Ham,, paling awal masuk..

Calon Dun Pangkor yang akan menentang Zambry Kadiak Saudara Saifullah Zulkifli..

Calon Pasir Panjang, calon menggantikan DS Ir Nizar,, Puan Hajjah Rohawati bt Abidin..

Ha ha Laksma Hj Imran dengan penumbuknya,, calon Parlimen Lumut... Siap ko Kong Cho Ha..

Calon Umno Dun Pasir Panjang... Opsss.. silap... tak jadi sorry Dr... sekadar pencadang sahaja...Dr Azizah Johor,, yang bekerja keras selama ini di Dun Pasir Panjang.....memang aku respek habis,  tup-tup.. dapat kepada kroni Zambry,, Cikgu Rashidi yang tak mesra pengguna... '
Tak apa Dr ... Jangan susah hati,, kami mengalu-alukan Ybhg Dr Azizah menyokong calon wanita Dun Pasir Panjang Hajjah Roha sebagai Wakil Rakyat Pasir Panjang.. Hidup Wanita..








10 comments:

  1. HAHAHAHAHAHAHAHA.....gambar n statement yg last tu.... adusssss....pedihnya hati terluka bagai dihiris sembilu......wakakakakakakakakakakaka... apapun...didoakan Tuan Hj Imran n semua calon PR akan berjaya DENGAN CEMERLANG....AMIN....

    ReplyDelete
  2. Jangan mimpi laa mau menang ----Azmi Fasa 2f

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea..rela rasuah berleluasan.seperti mana dulu saya jaga supplier.hidup ama...no.

      Delete
  3. Rasanyer bn menang... saya undi bn... jgn marah yer..spenda putih ru real la... sbb tu saya tukar fikiran...

    ReplyDelete
  4. kepada ahli PR. menang sorak kampung tergadai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oie musibat sapa yang gadai kampung selama ari ni? Sedo le sikit !!!!!!

      Delete
  5. Teman and the Gang kompem Pangkah BN yeop....Sakit hati bila Nik aziz bagi DAP guna logo Pas...habis kita semua yg bertungkus lumus berjuang utk Pas selami ini. mana lelaki kita yeop..kat kedai kopi bukan main lagi cakap berdegar gedegung..tup tup pompuan lak..sepatut nya Yeop manjung mari lah di Calun..apadaaa!

    ReplyDelete
  6. Kepada penyokong BN, terpulang la... tp aku rase ramai yg dah sedar n nak tukar pemerintah... aku mmg nak.. sbb if PR memerintah... harga minyak turun... PTPTN free... tol free....

    if di takdirkan (mudah mudahan) PR memerintah 6hb May (history day) n seterusnya petrol turun harga, PTPTN free, toll free... aku nak tengok penyokong BN (as opposition) buat DEMONSTRATION x agree dengan sume tu... kalau la reuters siarkan 1 dunia, alangkah bodoh nye masyarakat yg menolak keuntungan terus kepada rakyat... aku x pandai agama ni pun berase Allah dah bagi kte akal berfikir pun akan murka dengan kebodohan manusia yg menolak kebaikan... wallahualam...

    mengenai pemerintahan PR (InsyaAllah)... soal penggunaan kewangan negara oleh pemimpin BN sebelum ni jugak sgt banyak .. ex PM, najib meluluskan byk sgt project mega... spt... keretapi laju to spore... BRIM.. stadium runtuh.. iskandar johor (sure jadi spore 1 day) etc... byk lagi... defisit sgt tinggi... pada aku if PR dapat mengatasi defisit kewangan negara ni dlm 1 penggal, aku mmg tabik la... if tak, aku harap sekurang kurang nye PR di beri peluang 2 penggal... 1st penggal utk recover defisit yg BN buat... 2nd penggal adalah untuk ditaburkan kepada rakyat sebagai penerima faedah... ini lah yg aku harap kan...

    untuk diri aku sendiri... aku pun tak harap sgt minyak turun byk, toll free... mcm toll highway tu cukup la di kurangkan kadar charge dia... mcm PTPTN tu kena bayar 50% balik pun aku setuju... x perlu free... khas utk pelajar yg excellent... kebajikan lain tu biarlah mereka yg arif untuk fikirkan... nasihat n pendapat aku sekiranye pemerintah nak rakyat maju bersama negara, aku harap kerajaan dapat mengukuhkan RM di forex market dunia... mmg la dari segi pertukaran wang RM akan dapat sedikit (k'jaan untung sikit) tp faedah nya rakyat yang akan rase... cth... if RM sama kukuh dengan Spore dollar or Brunei dolllar, barangan dlm negara yg standard akan jadik murah kan.. mcm org brunei n org spore shopping kat malaysia... kan murah... so kukuh kan RM... tp dari segi kerajaan... bile ada invesment, USD tukar kpd RM akan jadi sket (RM kecik merupakan salah 1 sumber pendapatan negara... USD ex change RM akan jadik RM yg banyak berbanding RM yg tinggi nilai nya)...

    lagi 1.. pada aku.... if betul PR memerintah, jangan la jadi mcm kerajaan yg lepas... terutama nya dari segi media... aku harap PR jadi pemegang amanah negara yg sgt gentleman... benar kan media free 100% tanpa dikongkong pemerintah... baru lah adil... beri kebebeasan media untuk menyampaikan info kerajaan n opposotion...

    Aku... tetap akan nilaikan tu semua... aku tetap bagi chance PR untuk 2 penggal... sekiranya tiada perubahan or transformasi berkesan untuk rakyat, aku akan jadi opposition tegar.... wallahuaklam...

    ... yang baik datang dari Allah Ta'ala... yg tak baik hanya datang dari diri aku sendiri... InsyaAllah

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari