boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, April 24, 2013

PRU 13 - Wajah-wajah hadhir ceramah kerana di paksa ptg semalam.

Dah faham sangat dah... tak perlu nak diulas-ulas lagi...


LUMUT, 23 April -- Sebahagian daripada anggota Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) yang hadir pada Ceramah Perpaduan Ummah oleh Mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad di Pangkalan TLDM Lumut di sini hari ini.
-- fotoBERNAMA (2013) HAKCIPTA TERPELIHARA

Cuba lihat muka-muka dihadapan,,, langsung tak ada yang memberi tumpuan,,, malah ada yang berSMS lagi....

Moga-moga mereka-mereka ini akan mengundi Laksma (B) Hj Imran bin Abdul Hamid...


41 comments:

  1. Memang pun kami kena kena detailsss . Hampehhhh

    we vote tn hj Imran

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes ABCD.Hancur umno..pakai N1 pergi kempen 8000lbs minyak pergi balik kl-alor setar-lumut -alor setar-kl.8000ilbs x la tengok berapa banyak dia kedarah duit tu...

      Geng

      Delete
    2. kalau tak nak kena detail, jangan masuk tentera. Lu ingat kalau PR memerentah lu boleh buat suka hati ke. standby lah lu, nanti lu tau lah bagaimana darah mengalir kalau negara kucar kacir.

      Delete
    3. pillpuss@yahoo.comApril 30, 2013 at 11:01 AM

      apr 27 2013 1209am waaaa, maaaaaaaaaayakkkk takot loo, ini macam aaa, wa mau pangkah itu UMNU BIHUN lagi laa, ok kaa abuu

      Delete
  2. KIRIM SALAM KAMI NAK UNDI IMRAN PENGKHIANAT NEGARA. ...ADA FAHAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa plk kami... Ko sorang ja... Org lain semua undi Hj Imran...

      Delete
    2. tolong huraikan...

      Delete
    3. Undile Apik pak sedara kome tu aku dah lame faham bahalul !!!!!!

      Delete
    4. Sokong! Terutamanya yg kasi warga sulu IC secara percuma mcm brim

      Delete
    5. bro, mana lu tahu dia pengkhianat negara, ada bukti ke? ikut suka dialah nak berpolitik masa dah pencen.

      Delete
    6. Kami mesti undi bekas jederal kami yang iklas berjuang, kami tahu laksamana imran dia seorang pegawai yang tidak rasuah. kekawan dalam ATM. tolong undi mana-mana panglima kita yang bertanding dalam pilihanraya kali ini.

      Delete
    7. oiii....anon 12:23....bodoh sebodoh-bodohnyer ko....rasanye dlm Pangkalan TLDM ni...ko sorang jer yg x undi Hj Imran...jgn ko nak memandai-mandai cakap kami plk....buang-buanglah sifat bodoh ko tu....kesian aku tgk ko...dari kecik sampai skrg bodoh x abis-abis lg....

      Delete
    8. 12.23pm tu takut tak naik pangkat...takut nak ngundi PR...Takut kena posting k.k....takut dapat statik..takut mengadap PTL...takut la tuuuuuu

      Delete
    9. Haji Imran kata peristiwa Lahad Datu hanya Sandiwara saja. anggota ATM dah berkorban demi mempertahankan kedaulatan tetapi diejek oleh imran hanya utk mencapai matlamat politiknya sendiri?

      Fikir-fikirkanlah...

      Delete
  3. bodohnyer panglima..
    warga tentera dilarang terlibat dgn aktiviti politik
    tp depa2 ni la yg wat masuk politik dalam kem...
    cakap xserupa bikin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. panglima panglima yang ahli umno memang bodoh.

      Delete
  4. Masih terkenang hingga skrg bila Tuan Haji Imran ambil BOTH WATCHES pagi........yang kaki togak.....kaki 4D.....kaki pub/disko....semuanya tunduk bila beliau melepaskan(tembak) nasihat.....insaf..insaf...insaf

    ReplyDelete
  5. Itulah tentera kawan2....nak kata pangkah bulan ke roket ke mata ke...tak lah pangkat kena tahan masa dlm tentera dulu...berakhir dgn pw 1 gak..

    ReplyDelete
  6. Kami Warga TLDM..tidak sebusuk hati Blogger Manjung Mari....tidak sebodoh ManjungMari yg lupa asal usul....nak buat cerita pun agak2 lah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami apa,,,hang sorang saja yang busuk,,,bodoh macam gaban,

      Delete
    2. Pengkhianat negara apenya ? HJ Imran dah mecurahkan khidmatnya masa askar susu lagi hingga berpencen diusia 50an . Ini org2 atsan dalam TLDM yg sebahagianya menjadi pengkhianat amanah bila membawa ahli politik kedalam pangkalan .. BIla masa ATM boleh berpolitik ..Itu la pengkhianat amanah namanya ....We 80% LLP vote HJ HJ imran

      Delete
    3. apa plk kami....ko sorg je yg hati kaldu...sebusuk-busuk hati. ko kenal pun x Hj Imran ni...dok dgr ckp org jer...simpan-simpanlah sikit bodoh ko tu tuk hari esok plk....

      Delete
    4. Apa pula x kenal ..bekas bos aku .... Naik Staff Car pun x duduk belakang apalagi nk maki2 org bawahan . Cuma dia marah dan nsihat yg dok tunggang arak,kaki 4D dll .. Apa la kau AnonymousApril 24, 2013 at 6:15 PM aku memang rapat la dgn dia .. berapa ramai ko tahu yg dia bantu masa dia jd Ketua sekolah Falkuti jurutera ?? Lain la PTL maki hamun kekadang menjadi macam makanan jeeeee . Ada Paham ?

      Delete
  7. nak wat mcm mna...kte terpaksa lah..moga2 ALLAH yg melaknat org yg paksa kte hadir....sorry x leh ckp leih2....biar pn sakit ati ini........kami cari rezeki....klu ckp over nnt sya kena buang kje...

    ReplyDelete
  8. jangan takut ubah .hak pilih pemimpin hak peribadi yang diwajibkan oleh Allah untuk pilih pemimpin yang diredoi Allah bukan yang kuat rasuah fitnah

    ReplyDelete
  9. anon 12.23.. ada salam letuwwww.... hahaha...

    ReplyDelete
  10. Yes gambar aku tak ada dalam kumpulan tu,,,aku pi ambik attendent cx strenght saja,lepas tu aku cabut balik blok,,,tidur lagi bagussss....

    ReplyDelete
  11. booooo sama najib....boooo,,booo sama mahathir dan ibrahim kataki..boooooooooooooo...boooooooooooooooooooooooooo.boooooooooooooooooo

    ReplyDelete
  12. Panglima yang pengkhianat kepada warganya dan juga bengap ialah PTL yang ada sekarang ni.Kaki bodek, pentadbiran hampas buat undang- undang ikut suka dia dan takada welfare. Hj. Imran is the best. Aku sokong dia. YAHOO!

    ReplyDelete
  13. Wahai Warga TLDM SEKELIAN..

    Undilah Hj imran. Beliau memang seorang pegawai yg kredibel, tidal rasuah dan sentiasa mengambil berat kebajikan anggota LLP. Kalaua nak harapkan Panglima2 yang ada sekarang semuanya hampeh dan mementingkan diri sendiri dan kaki rasuah, kaki golf. sabtu dan ahad lepas org sibuk berjuang mempertahankan negara di lahad datu panglima2 tldm sibuk bermain golf di damai laut. pilihlah Hj imran. bodohlah anggota TLDM yg tidak mengiktiraf kepimpinan pegawai TLDM sendiri. Hj imran sejak dr dahulu warak orgnya, sentiasa mengimarah masjid, tokoh maal hijrah dan bergiat aktif dlm aktiviti kebajikan agama dan merhaban. Dimana2 saja ada aktiviti keramaian melibatkan agama beliau pasti ada walau ketika itu belum menceburkan diri dlm politik.. takbir!!!!!

    ReplyDelete
  14. BOTTOMLINE.Strategi UMNO untuk meraih undi warga TLDM 'back-fired'. Poor decision.

    ReplyDelete
  15. U)* mur dah tua nk mpus msh x sdaq ke diqi lg melayu ka dia?
    M)*ahathir tgulah msa untk kau mnjwab sgla kpncngan sdah pn hmpir tba
    N)*egara malysia kau jdikn gudang kkayaan klrga n kroni2 kau hngga rkyt jdi smkin trtkan
    O)*rang mlyu yg bdoh tolol sja yg msh dok mngmpu parti yg kau jhnamkn tpi tmbul smla iaitu UMNO.

    ReplyDelete
  16. kami warga guru juga dah terkena dipaksa hadir..tajuk 'bicara ilmu' tp pengisian penuh dengan ugutan perkauman ala btn..tp kata 1 malaysia???

    ReplyDelete
  17. BSPP buatlah penilaian terperinci mengenai komen-komen yang telah dipaparkan. You can bring the camels to the water but you cannot make the 'smart animals' drink.UMNO had fooled the rakyat for the last 55 years but you no longer can fool them all the times.

    ReplyDelete
  18. 1) Tuhan ATAU kerajaan yg bagi rezeki??

    2) masuk kubur kena soal pemimpin mcm mana ko ikut/pilih?

    ReplyDelete
  19. Woi UMNO/BN, boleh tak buat ceramah TANPA paksa orang? Kutty, kalau orang tak mau dengar hang auta, jangan dok paksa. Gentleman la sikit, PR tak paksa pun tapi orang pergi berduyun dengar ceramah.

    ReplyDelete
  20. kazim mai ceramah kt pangkalan td..dh jd macai umno kazim ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhir zaman ini banyak 'ESTABLISHMENT ULAMAK'.

      Delete
  21. Memg sy suka dia dan dia bagus tp atas2 dia tu yg sy x suka.klu dia ketua pemimpin sesuatu parti mkin sy pilih dia.

    ReplyDelete
  22. semua kat sini meraih simpati. blog pun pro pr. so???????? pada sy lah.....semuanya sama.......yang penting berpegang kepada assunnah dan alquran. kekalkan keamanan, kestabilan dan kesejahteraan. masing2 punya pendirian dan jauhi daripada fitnah yang membawa kepada kehancuran ummah..ya allah kau selamatkanlah bumi bertuah ini. hanya padaMu kami berserah kerna kau lah maha mengetahui..........

    ReplyDelete
  23. Tu dia suara warga TLDM Lumut.....kebanyakannya menolak BN.....goyang lutut PM camni.....garu kepala tak sudah...mcm mcm dah umpan tapi tak kena juga...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari