boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, April 15, 2013

Sepagi bersama calon PAS N51 Pasir Panjang di Pasar Tani Fama.

Walaupun hari ini Ahad aku kena hantar anak ke Bus stand jam 10 pg, Alhamdulillah, masih sempat lagi aku ke tapak Pasar Tani mengikut program calon Dun Pasir Panjang mendekati pengundi... 


Alhamdulillah,, mendapat respon yang cukup baik dari pengunjung dan peniaga,, moga-moga mood ini berterusan sehingga  05 Mei 2013 nanti..










































































































































4 comments:

  1. Bhai MM...

    Alhamdulillah... Member satu batch ngan gua sudah jadi calon PRU di Pasir Panjang la nih... bagoosh... semoga dier berjaya...

    Kirim salam gua kat dier yer kalu lu ader jumpa...

    C++
    CipanTapirTenuk.Blogspot

    ReplyDelete
  2. Kalau pi kat Pasar Tani memanglah ramaiorang. Kalau hantar MM pun orang ramai an anggap berjaya. Sebab memang oranug ramai kat situ nak beli barang keperlan. Jumpa siapapun semua orang salam. Itu adalah budaya melayu. Ni nama dia syok sendiri laa brooo

    ReplyDelete
  3. Gua sokong lu bro..200%..

    ReplyDelete
  4. Dah hulur tangan kena salam laaa, ,,,nak jaga hati, Undi tetap UMNO, Janji Pakatan Boleh janji, nak lakukan kirimsalam laa.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari