boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 11, 2009

KickdeFella..Sila Nafikan..

Berita Terbaharu..

Buat KickdeFella...

Apakah benar sebelum ini saudara ada memohon jawatan CEO Darul Digital anak syarikat PMBK melalui IR Ariffahmi dengan gaji RM10,000.00 Sebulan, apabila Ahli Lembaga Mesyuarat Darul Digital menolak permohonan saudara, saudara mula cari pasal dengan IR ArifFahmi, mengatakan melalui SMS kepada Arif Fahmi "CEO Kangkung, PMBK Paria dan macam-macam lagi cacian.

Sila buat penafian.....


11 comments:

  1. Cukuplah KDF

    Mengapa kamu KDF tak habis-habis lagi dengan kerja jahat kamu ke atas PMBK, AF dan TGNA.

    Umum sudahpun mengetahui, setelah kamu memohon dari AF ( COO PMBK pada waktu itu ) untuk menjadi CEO di Darul Digital (DD adalah anak syarikat PMBK) dengan meminta gaji 10 ribu sebulan ditolak seminggu kamudian ,maka bermula dari situlah kamu menyerang peribadi AF di merata-rata tempat dengan bermacam-macam fitnah dan kata-kata nista termasuk dalam bentuk sms ke HP AF sendiri.

    Sebenarnya bukan kuasa AF yang menolak permohonan kamu tapi permohonan kamu ditolak oleh jemaah mesyuarat yang dipengerusikan sendiri oleh Exco atas sebab-sebab kamu tak layak di situ dan gaji yang kamu mintak pun tidak layak dengan kamu.

    janganlah kerana sakit hati dan dendam kamu pada AF maka kamu membuat dan mereka pelbagai fitnah yang tidak ada asasnya.

    bertaubatlah KDF sebelum terlambat.

    Kalau kamu tidak nafikan pekara di atas maka PMBK dan AF berada dipihak yang benar,tapi kalau kamu menafikannya maka butir-butiran seterusnya akan keluar satu demi satu dan bukan kamu seorang sahaja yang terkena ketika itu tetapi bos kamu juga akan terpalit sama dengan najis yang kamu berek itu.

    kecualilah kamu memang ingin memerangkap bos kamu di SUK itu masuk sama dalam tahi bersama-sama kamu.

    ReplyDelete
  2. Kata Bakaq'
    Don't kill the messenger.
    Apabila berbalah, tidak mungkin kedua-dua benar. Tetapi ada kemungkinan kedua-dua salah.

    ReplyDelete
  3. Salam Tuan MM,

    ehem...ehem.., dah selak sikit-sikit nampak...??? 6 bulan tak masuk opis, makan gaji buta... lagi mau kecoh... ceh..

    Saya dok tunggu cerita kaitan dengan Ustaz H pulak, hehehe...

    Nasib baik la... tok guru tak kena jual dengan depa, kalau tidak hancoq...

    ReplyDelete
  4. aku ingatkan yang kerja dgn PAS ni para alim ulamak..rupa2nya lebih terok dr ular dlm semak

    ReplyDelete
  5. jangan salah kan PAS disebabkan segelintir orang di dalam nya tak betul...sebagaimana jangan salahkan agama ISLAM disebabkan segelintir umatnya yang tak beriman...wallahuaa'lam

    ReplyDelete
  6. orang melayu sangat bagus dalam hal jatuh menjatuhkan orang lain. lepas tu, bila bangsa melarat & dihina, salahkan kaum cina dan india. itulah kerjanya sejak zaman merdeka.

    manalah bangsa sendiri nak maju...

    ReplyDelete
  7. Ikut hang le nak siar ke tidak. Kalau rasa bagi effect tak baik utk TG, hang tak payah siar. Walaupun aku tak setuju dengan Kick, tapi aku reserve nak sokong menantu TG. Ada perkara yang halal tapi tidak sesuai dibuat. Contohnya sudah menjadi rahsia umum di Kelantan tentang kemewahanannya. Naik kapal terbang international Business class. Duduk hotel bilik suite. Buat brain-storm pasukan dia untuk pemilihan Pemuda PAS Macang dibuat di Pulau Perhentian. Pergi usrah bawa kereta PMBK dan pakai driver. Hang boleh tanya le orang Kelantan. Aku takut hang frust pulak lepas ni orang yang diharap tidak sepertinya pula.
    Kalaupun Kick tak sebut semua itu, aku rasa dia takkan kekal lama di situ.

    ReplyDelete
  8. Ni aku nak cerita satu benda ikut perpektif lain.
    Berkenaan dengan Bazaar TG. TGNA dah berjanji dengan orang yang meniaga di market lama KB nak bagi ground flour. CEO tu nak sain contract dengan pemaju, bagi tingkat atas. Jadi mesti le orang marah sebab TG dah janji. Rekod TG sangat cemerlang setakat ini. Takkan nak mungkir janji pulak. Jadi dia orang nak buat meeting dengan PMBK. Bila EXCO nak pengerusikan meeting di PMBK, CEO kunci bilik mesyuarat sebelum sempat dia orang masuk dan pergi ke Gua Musang. Jadi mereka terpaksa masuk ikut pintu lain. Aku tak tahu le sekiranya itu tindakan yang hang expect dari CEO. Perlu diingat bahawa EXCO itu adalah lembaga pengarah PMBK. Itu le cerita yang aku dapat. Hang selidik le sendiri.

    ReplyDelete
  9. Sdr.anon

    Wallahuallam, betul tu!

    Tapi jangan associate / sama kan PAS dengan ISLAM.
    PAS hanya menuumpang nama ISLAM.
    ISLAM hanya kulit pada PAS.
    Isi dalam PAS adalah apa yang Sdr. Anon lihat pada masa sekarang.

    Kalau PAS buat sembahyang Hajat untuk musnahkan UMNO dan Malaysia dengan meminta bala gempa bumi dan sebagainya, mungkin ada orang yang terinaya diluar PAS dan PR yang mungkin tunaikan hajatnya lebih dahulu oleh Allah s.w.t.

    Mana saya tahu.? Tanya lah Wakil Rakyat PAS. Mereka lebih percaya pada apa yang nyata dan kurang malah tidak pada alam ghaib!

    Bai'ah TALAK TIGA? Kenapa tidak SUMPAH LAKNAT ? (Mungkin kerana Talak tiga tu merana pada diri dan perasaan di dunia, tapi Sumpah LAKNAT direct punishment drpada ZAT YANG MAHA AGUNG~ ghaib kan?) depa X caya pada hukum online?

    Wa keluar dulu. Harap harap Sdr. Anon keluar cepat, takut hajat minta melapetaka tu tertunai. Nanti kena himpap,... tak sempat nak taubat!!!

    ReplyDelete
  10. macam buat buat tak faham pulak yang si Sheih ni memang digaji untuk jadi blogger Husam, biasalah parking di PMBK, apa hal pulak nak masuk kerja kat situ

    tapi ye lah orang PAS takkan nak mengaku N.Ajis tak betul, tak pe kita tengok apa bukti yang keluar

    juga saya nak tengok tuan blog berani ke nak keluarkan komen saya ni, kalau tak lu memang lah blog tak jujur dan ikhlas

    ReplyDelete
  11. manjong kenal ke sapa arif fahmi? tukang perabih duit pmbk dengan benda2 membazir,orang yang pandai ampu dia memang dapat untung tapi kalau tak setuju atau nampak lebih bijak dari dia siap ,akan jadi mangsa.
    ayat biasa dia guna kalau tegur orang : awak tak kenal saya ,saya la menantu mb kelantan boss pmbk.ayat jenis orang jenis apa tu nak manjong kategori.kalau sekali mungkinbergurau kalau dah banyak kali itu dah hilang akal.
    kenapa dia tukarkan cof ke bahagian lain? kerana cof ada maklumat penting tentang dia.
    senang cerita dia akan jadi bebanan integriti pas kelantan.majariti exco dan pimpnan pas kenal siapa dia dan perangai bodoh sombong dia.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari