boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, November 11, 2009

Terjawab Sudah Kepercayaan Ku!.

Salam Sejahtera...

Sebaik saja berita Dr Asri ditahan JAIS minggu lalu, aku ada posting satu n3 DI SINI. Selepas saja n3 itu disiarkan, sahabat baik yang aku cukup hormati hantar SMS kat aku, menasihati diri aku, sebagai seorang sahabat memang beliau selalu memerhati apa yang aku tulis, terima kasih kerana sudi memerhati dan menasihati, memanglah aku kekadang tu menulis terlalu mengikut perasaan.

Semenjak dari itu aku terasa sedikit sebanyak kesalahan apa yang aku tulis..namun petang tadi bila aku terbaca di SINI , SINI, dan SINI.

Memang sebelum waktu aku menulis N3 yang lalu tu, aku dah terbaca dah kenyataan EXCO tersebut di akhbar Harakah, tu yang aku aku tulis tu, tetapi bila hari ini kenyataan yang hampir lebih kurang 2 X 5, 5 X 2, sama juga, seolah-olah.... Ohhh... persepsi nanti... biarlah ... lantak pilah....

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari