boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, November 28, 2009

PAS - Semakin Panas.

Salam Sejahtera...

Peluang yang ada tidak dilepaskan oleh musuh tradisi PAS, hari ini muka depan surat khabar UM terus menghentam PAS dengan bola tanggung yang didapati dari KPP.

Luahan perasaan KPP mengenai tahap thiqah (kepercayaan) kepada pemimpin semakin berkurang, aku bersetuju sangat, nak buat macam mana, segelintir pemimpin parti PAS pun dah lebih kurang sama dengan pemimpin parti utama orang melayu,

Mana post-mortem PRK Bagan Pinang?, Bagaimana dengan keputusan siasatan PAS Selangor, senyap aja..., apa tindakan bila Hassan Ali tan Nasha memklumkan bab baiah talak 3 kepada blogger UMNO yang menjadi isu besar...

Aku tak mau komen yang lain-lain....
Apa pun tahniah kepada KPP yang berani menyentuh isu-isu terkini.. Selamat meneruskan perjuangan.

Berita berkaitan:

5 comments:

  1. Sedap hati saya baca tulisan macam ni....... cerita yang benar amatlah sesuai. Saya harap MM dah temui yang terbaik. Tak usah terlibat dengan meperkatak kepada mana mana individu tetapi di gambarkan adanya pihak yang telah melakukan onak dalam PAS contohnya. Benda benar rakyat akan sedar tetapi bila berpihak tambah lagi sebut nama berkemungkina terdapat fitnah nantinya. Saya suka perbincangan macam tajuk diatas memberikan peluang kepoada pembaca mecari pelbagai maklumat dan membuat penyelidikan lebih mendalam bagi mendapatkan kebenaran. Terima kasih.

    ReplyDelete
  2. siapa 'kolonel mat' yang dimaksudkan oleh tgna yang mencuba untuk menjatuhkan pemerintahan pas dikelantan sekian lama ini? harap para blogger dapat membongkar konspirasi ini.

    ReplyDelete
  3. salam eidu adha tuan...

    itulah fitrah dalam usaha menegakkan Islam...bukan setakat dari luar Pas,juga dari dalam Pas,malah kiri dan kanan Pas..

    bukan Pas tapi Islam

    ReplyDelete
  4. tah le x komen nak komen. cuba buat gini pulak...pru13 nanti calon pas kesemuannya mesti lulusan Al-Azhar @ 100% berpendidikan Ugama Islam. bermula dr peeringkat cawangan di setiap negeri. biasanya lah org ada "ugama" ni tahu hak halal payah nak buat hak haram....guano gamok??

    ReplyDelete
  5. Semua orang PAS sayangkan TGNA. Tapi kelihatan anak dan menantunya tidak sayangkan TGNA. Sangat mewah dan sangat tidak matang memberikan pandangan. Suka menyalahkan orang lain tanpa melihat kepada diri sendiri.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari