boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, November 29, 2009

Serangan UMNO Silih Berganti..

Salam Sejahtera...

Kalau semalam UM muka depan menceritakan masaalah PAS yang dinukilkan oleh KPP, maka hari ini tugas menyerang PAS diambil alih pula Berita Minggu.

Semalam mereka menceritakan masaalah dalaman PAS, hari ini pula diubah topik mengenai doa TGNA.. Biasalah UlarMamak tersohor memperkatakan apa yang dilakukan oleh TGNA, kenapa ularmamak 2 ekoq ni saja yang saling membantu masaalah politik UMNO di Malaysia.

Kalau dah merasakan apa yang didoakan oleh TGNA dan penyokong PAS itu haram, tentulah doa tersebut tak dimakbulkan, jadi kenapalah dok risau kelam kabut semacam, kalau tidak pun, kalau dah rasa apa tindakan Najib tu betul, kumpullah rakyat 1 Malaysia pakat-pakat doa minta keselamatan Najib dilindungi Allah, susah sangat ka!!!

Aku nak tanya kat penyokong UMNO, kepada siapa lagi TGNA nak mengadu, bila hak rakyat bawahannya dizalimi, nak mengadu kat Parlimen, Speaker Parlimen macam P*****k dia, tak sempat usul nak dibaca habis awai-awai kena pancung, baru Ku LI nak dicadangkan mengetuai Kaukus, dah masing-masing bercakap macam-macam, nak ke mahkamah.. tak payahlah nak buang masa....

Yang ada tempat mengadu hanya Allah S.W.T. Itulah yang sepatutnya di pohon buat manusia yang zalim sesama manusia.

Kalau benar apa yang dilaporkan oleh akhbar tersebut, aku sokong tindakan TGNA itu, Itulah yang sepadan dan sewajarnya buat mereka yang zalim....

Berita Berkaitan : Doa TGNA Di kecam

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari