boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, November 21, 2009

Semangat Dato Onn muncul kembali..

Salam Sejahtera..

Petang hari Ahad lepas aku ada terdengar dari berita TV mengenai beberapa orang pemuda UMNO Kota Tinggi Johor meletak jawatan beramai-ramai 18 orang kerana hilang kepercayaan kepada ketua pemuda bahagian..

Ingat kut dah selesai kes tersebut, senyap saja.. rupanya api dalam sekam tetap berlaku... heh..heh.. betullah kata-kata yang aku sering dok dengar, ingat UMNO ingat rasuah, Rasuah itu UMNO, UMNO itu Rasuah.

Walaupun rasuah yang berluasa dalam UMNO, ada juga ahli-ahlinya yang masih bersemangat Dato Onn agaknya, kalau tidak mana mungkin SPRM dapat mengcekup 6 pemuda UMNO yang cuba nak merasuahnya...

Nak buat macam mana,,, Memang UMNO Kota Tinggi popular dengan Rasuah, aku ingat lagi PRU11 yang lalu, calon PAS awai-awai tarik diri tak nak bertanding, terus beri kemenangan kepada Hamid Albar..., selain itu kekecohan sering kita dengar dalam UMNO Kota Tinggi, Ketua Pemuda lawan Ketua Bahagian,... Sila Baca DI SINI.

Jadi apakah yang berlaku rasuah ini permainan Hamid Albar sendiri...wallahhuaklam. Wahai ahli UMNO Johor... , tinggallah perjuangan melayu itu, Kalau Melayu menang Islam belum tentu menang, tetapi kalau Islam yang Menang, Insyaallah, Melayu tentu selamat.


No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari