boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, November 23, 2009

Krisis PAS Kelantan - TGNA Arahkan Menantunya Lepaskan Jawatan CEO PMBK.

Salam Sejahtera..

Baru sebentar tadi aku terima maklumat dari Kelantan, setelah perjumpaan Pimpinan PAS di JKR 10 diantara TGNA dengan Presiden PAS, Naib Presiden YB Salehudin Ayub, Timbalan Muryidul Am dan Bendahari PAS Dr Hatta Ramli,.

Keputusan yang dibuat, TGNA telah mengarahkan menantunya Arif Fahmi meletakkan Jawatan CEO PMBK, demi memudahkan penyiasatan oleh SPRM dilakukan.

Ini baru berita benar, bukan berita dari Kickdefella sepeti yang lepas....

Tahiniah Dato, MB, Satu Keputusan Bijak telak dilaksanakan. Moga-moga PAS berbeza dari Parti UMNO..PAS bukan lagi Kerajaan Anak Menantu seperti yang dlemparkan oleh musuh.

3 comments:

  1. Akhirnya. Diharapkan semua dapat berhentikan sok sek sok sek selepas ini. Biarkan TGNA dan exco-exco yg bertanggungjawab yg bekerja untuk membetulkan segala kepincangan yg mungkin telah dilakukan oleh Ariffahmi.

    Ariffahmi dan Syed Azidi dan kawan-kawan mereka ini boleh lah duduk diam-diam dan merehatkan minda masing-masing.

    - kuntau

    ReplyDelete
  2. adil tak kira menantu atau anak. tak kan adil tu dipakai untuk orang lain aje?

    ReplyDelete
  3. Aku no komen terhadap isu ini. Tetapi pandangan hang terhadap Husam sangat prejudis. Aku dah beberapa kali minta penjelasan apa yang ustaz hang beritahu. Tak timbul pula jawapan.
    Ini mesti diperbetulkan. Husam bukannya manusia sempurna. Tetapi banyak tanggapan terhadap beliau adalah sangat prejudis dan tidak tepat. Sebagai rakyat Kelantan, aku tak perlu listkan jasa beliau disini. Cukup le aku beritahu bahawa alasan beliau bertanding sebagai Tim Pre Pas dulu adalah valid dan boleh dilihat sekarang ini. Ini tak ada sesiapa yang boleh nafikan. Beliau tewas dan beliau patuh kepada keputusan itu. Alasan beliau dalam isu PMBK juga adalah valid.
    Sekarang apa masalahnya dengan Husam? Aku bukannya pembela tegar Husam, tetapi aku memerlukan penjelasan.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari