boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, January 31, 2013

Panas Malam Jumaat - Mahathir dah mula tunjuk taringnya kepada Najib.

Ho ho ho,,, selalu duk dengar cerita yang masih terselindung,,, sekarang dah terbukti seperti apa yang diperkatakan,,, Mahathir menekan Najib.... 


PAS Kedah,, jangan cari penyakit nak hilang satu kerusi parlimen.

Aku tak pasti apakah berita ini benar,, kalaulah benar seperti yang dilaporkan,, maka PAS Kedah sengaja cari penyakit nak beri kemenangan mudah kepada Umno...


Haiya!!!... Menteri Kong Cho Ha sudah mabuk Yam Sheng..

Ini menteri cibai apa sudah jadi .nak kata mabuk yam sheng belum lagi Kong Hee fat Choy,, dah nak mampos agaknya... Pagi ni aku tak sempat nak dengar radio macam biasa,,,cuma mendapat maklumat dari kawan-kawan bagi tau sistem kamera AES on seperti biasa..


Gila-gila pemimpin Umno - Pelajar sekolah ganti Shahruk Khan.

Kekalutan yang pemimpin umno hadapi semakin haru biru, dalam nak menempun PRU13 nanti,, macam-macam ada...

Wednesday, January 30, 2013

Wow ! Fantastic.. Well Done Tan Sri Khalid berpolitik....

Memang aku tabik respek dengan MB Selangor Tan Khalid Ibrahim,,, walau pun tak banyak bercakap,, tetapi otak dan akalnya berjalan seiringan,,, cantikk.... dan mantap..


Ehem-hem... Ada apa-apa ke tu.... aiiii..? Sabor la..

Agak-agaknya mangkok hayun ni tak puas perpegangan tangan dengan Najib tempohari ..... 

Balik mai Malaysia,, jumpa balik Sifu lama... apa lagi.. hilang rindu dendam,,,


DS Kong Cho Ha Menteri AES ! Lu punya mulut serupa "CIBAI" !.

Berita dari Radio Sinar Pagi jam 8 pagi tadi membuat aku terkejut sekejap,,, macam tak percaya...takut tersalah dengar,,. kemudian tunggu sejam lagi, berita jam 9 pulak,,, memang betui sah dah sahih, 

Aku tak salah dengar,, Yang salah Umno,,, phuii....


Edisi 18 SX - Waktu ini muka siapa yang Najib bayangkan...

Orang tua-tua duk sebut selalu, semakin nak mampos maka banyak perkara-perkara pelik yang dilakukan,, apa depa kata.. "Buang Tabiat"...


Tuesday, January 29, 2013

Ketua Dewan Ulama PAS Dr Harun Taib pula akan dipecat?

Nampaknya peluru yang berada di tangan Umno untuk menghentam Pas melimpah ruah, dan mereka mewah menggunakannya tanpa had, tanpa ambik kisah hukum halal dan haram...,,


Ulama Muda Fathul Bari cadang nak meminang seorang lagi?

Bila dah menikmati pelbagai rasa memanglah ada nikmatnya yang tak terkata,,, Dari satu dah dapat dua,,, sekarang dah nak yang ketiga... amboi..yap bedu...bedu......

Kalau no 2 orang Filipina, yang ketiga pula dari negara mana..


KM Sarawak Taib Mahmud letak jawatan ?

Atas sebab apa orang tua ni nak letak jawatan, apakah kerana nak menunaikan janjinya sebelum ini iaitu hanya selama 2 tahun sahaja menjawat KM Sarawak...

Atau pun ....


Najib akan lantik Nasha jadi menteri agama ganti Jamil Khair..

Dalam minggu ini isu politik Malaysia Umno telah mengungguli topik dengan menghentam PAS dengan banyak isu-isu utama,,, 
Tanpa malu dan segan silu umno sekarang dah sanggup menggunakan isu agama untuk menyambung talian hayatnya, tak cukup isu agama, apa saja kesempatan yang berlaku dalam Pas Umno akan gunakan juga... 


Monday, January 28, 2013

Sunday, January 27, 2013

Kerana Kalimah Allah dan Bible UMNO ambik kesempatan bunuh PAS.

Dari semalam sabtu dan hari ini, aku tak kesempatan nak merapu merepet membuka minda supaya kita menentang umno dan sekutunya...
Minta maaf banyak-banyak, kerana terpaksa nak selesaikan urusan yang tak dapat aku nak  elakkan, dah alhamdulillah, petang tadi jam 5 ptg aku baru selamat sampai balik kerumah...


Saturday, January 26, 2013

Mantan Pemimpin UMNO Menang Pusingan pertama melawan Sultan.

Dalam sejarah perjalanan hidupnya,, dia ini suka sangat menentang raja-raja melayu....

Kali pertama bila krisis kuasa imuniti raja-raja melayu nak ditarik balik,, secara tak langsung mamat ni telah melantik seorang lagi raja menjadi raja Kelantan, lawan Sultan negeri sendiri,, 


Friday, January 25, 2013

Tiada maaf buat mu wahai DS Najib bin Tun Abd Razak.

Bagi aku, hal Najib buat hal dalam negara memang terlalu banyak, cuma yang paling aku tak boleh terima bila Najib sendiri mengetuai rampasan negeri Perak dengan cara yang paling kotor...

Namun hanya negeri Perak sahaja yang dapat di rompak secara keji, satu lagi negeri iaitu Selangor Najib terpaksa berputih mata gigit jari tak dapat nak rampas kembali... 

Maka dengan muka tak malu,,, Najib sanggup berbuat apa sahaja, asalkan Negeri Selangor dapat diambil kembali pada PRU13 nanti...

Dag berapa kali Najib asyik duk minta maaf kepada rakyat Selangor,, wajarkah permohonan maaf Najib di terima....


Soalan Cepu Emas petang Jumaat - Berita mana satu yang benar...

Apakah kerana UMNO yang menerajui negara maka penguatkuatkuasa seperti polis terutamanya sudah tak tahu nak bercakap benar sama seperti pemimpin Umno...


Apa Kata UMNO - Apek bemulut juboq ayam.."

Dimana perasaan, golongan pekerja yang mana paling ramai majoriti orang melayu dan India,, berbanding golongan Cina yang majoritinya menjadi majikan atau tokeh-tokeh yang memerah keringat pekerja...

Orang Umno pun ramai yang jadi kuli batak,,, bukan orang PAS dan PKR sahaja...

Jadi tak hairanlah jika ada mulut-mulut laser atau lebih sedap lagi mulut cibai yang cuba nak mempertahankan hak-hak kaum mereka.....


Cerita fitnah hal-ehawal Masjid AnNasriyah Stiawan

Dua minggu lepas aku dah pun buka cerita kisah Ajk Masjid letak jawatan beramai-ramai kerana tak puas hati kepada Pengerusi Masjid yang dilantik...
Namun cerita aku tu dikatakan fitnah oleh pencacai UMNO yang cuba nak pertahankan apa yang berlaku... 


Thursday, January 24, 2013

Ha ha ha .. Ini baru Ikhlas , muka masuk majalah, tunjuk sendiri.

Pepatah melayu lama "Masuk Bakul Angkat Sendiri" buat masa ini dah tak berapa sesuai nak digunakan lagi dah...?


Sekarang dah ada pepatah model baru..

Persoalan Buat Tan Sri Mufti Perak dan Ostad Kazim.

Disebabkan tak nak timbul bias atau berat sebelah, aku rasa biar diantara sesama mereka yang tolong selesaikan... 

Kes ni berlaku dalam negeri Perak, kalau pi tanya kat Tuan Syeikh Mohd Nor Mansor Al Hafiz, dah tentu orang kata orang UMNo tak berapa nak setuju,,,

Jadi yang seeloknya tanya kat Mufti Perak atau Ostad Kazim,, itu yang terbaik... 


Berita memalukan Najib di Gaza adalah berita FITNAH?

Kisah artikel yang aku tulis semalam, Memalukan kegembiraan Najib memang mendapat hit yang tertinggi, diluar dari kotak pemikiran yang aku jangkakan...

Bila dah ramai yang mengunjung, komen pun banyak mengatakan aku buat berita fitnah kepada sauda seislam dan bermacam lagi... biasalah...


Wednesday, January 23, 2013

Memalukan - Kegembiraan Naiib di Gaza tak sampai 24 jam !

Tak sempat pun 24 jam Najib dengan koncu-koncunya nak diraikan sebagai PM Malaysia pertama melawat negara Palestine,tup-tup dah kena kecam dengan Presiden Negara Palestine Mahmoud Abbas... 


Ulama Muda Fathul Bari Di Hina oleh Blogger Umno kerna Nikah di Siam.

Dalam suasana nak memulakan karieer berpolitik didalam UMNO Ulama Muda Fathul Bari dah mula menunjukkan sinar bintang nasibnya gak baik dan mula menonjol dengan beberapa banyak isu politik....


Zambry a/l Kadiaq - Penakut dan bertukar jadi bongkak?

Zambry a/l Kadiaq, semenjak menjadi Mb Haram, seingat-ingat aku belum lagi menunjukkan sebagai anak jantan nak menghadapi musuh tradisinya Nizar Jamalludin,,

Tak merasalah rakyat Perak nak menonton kepetahan Zambry nak berhujah...


Tuesday, January 22, 2013

Menteri Agama Dato Jamil Khir Baharom kena letak jawatan!

Dimana kreadibility seorang bekas Panglima Angkatan Tentera yang kemudiannya dilantik menjadi senator terus ke Menteri, 

Tetapi terkini tenaga dan kepakarannya tidak digunakan,,, apakah beliau tidak mahir berbahasa Arab ,


Muka-muka mereka ini Ahli PAS "Ori" atau Celup..

Alfulus,, siapa tak nak,, maruah diri dah tak ada nilai lagi dah,, sanggup melakukan apa saja.... 


Handsome gile , Ostad nak jadi calon UMNO dah tak pakai serban.

Kerana ada ura-ura nak dijadikan calon Umno dan akan bertanding menentang calon PAS, identiti diri selama ini pun dah tak terpakai lagi...


Monday, January 21, 2013

Ahli Parlimen DAP Taiping Nga Kor Meng "Potong Lan###"

Sepupu kepada Ngeh Ko Ham cuba mencari publisiti.... nak tau apa sebabnya.... nak tutup cerita gamaknya...


Ahli Parlimen UMNO mati tahun 1981 kini hidup semula.

Apa dah jadi dengan Umno ni,, kalau dulu tahun 1987 Umno dimatikan tetapi Mahathir hidupkan semula....

Hari ini berita Ahli parlimen Umno pun lebih kurang tu juga,, mati tahun 1981,, tup-tup hari ini hidup semula.. 


Menteri Rais Yatim di samakan dengan keling hindu oleh blogger UMNO.

Dua hari sudah heboh kisah bagaimana seorang menteri Umno pembodek yang sebelum ini sudah membakar jembatan....


Sunday, January 20, 2013

Lihat - Sombong dan bongkaknya wanita negeri Kelantan..

Hairan bin Ajaib, dari apa yang aku duk dengar, wanita-wanita peniaga di Pasar besar Siti Khadijah Kota Bharu Kelantan peramah-peramah dan lemah lembut orangnya...

Malah aku sendiri dah 5-6 kali duk pergi dan singgah di tempat yang sama,, memang benar apa yang aku dengar dengan pengalaman yang aku alami....

Lagu dari Ummi Hafilda untuk suami mudanya... (Video dan gambar-gambar)

Memang patutlah sebelum ini betina ni buat perkara-perkara yang mustahil dari akal pemikiran kita yang waras... rupa-rupanya macam ada ssutu yang tak kena..


Friday, January 18, 2013

Awas - Trend Bakar Gereja, Baling Tulang babi ke Masjid dan bertukar...

Salam Sejahtera...

Aku rasa isu ni panas,, buat kita semua rakyat Malaysia,, ada sesuatu yang tak kena berlanjutan dari isu Kalimah Allah,, ada tangan-tangan syaitan yang tak dikenali cuba menjirus petrol ke api dalam sekam...


Terkini - Dah jadi WIRA TRANFORMASI EKONOMI BUMIPUTERA pulak dah..

Ha ha ha,, mampuih pi habih, bila kaki bodek bertemu dengan suka terima bodek..... 


Tahniah...Terima Kasih Kerana Beri Penjelasan dan Pengakuan.

Ha ha ha.... Tahniah.... kira boleh bagi gred "A" lah... , 

Terima Kasih kerana buat pengakuan... paling kurang blog-blog yang buat cerita tak dituduh buat cerita fitnah terhadap ulama...


Siapa yang benar? Azzudin atau Tunku Mahkota Johor.

Macam manalah tahap kecermerlangan bolasepak negara nak meningkat, SUA FAM cakap lain, Presiden PBNJ cakap lain,, yang mana satu betul ni... ?



Thursday, January 17, 2013

Dr Mashitah sokong Ulama Muda Fathul Bari poligami ?

Hari ini heboh dengan isu ulama muda umno menikah di Narathiwat Thailand,,, 
Bagi aku sebagai lelaki, berkemampuan nikahlah,,, itu yang terbaik pun,, tetapi kenapa nak pergi nikah sampai ke Thailand,  


Yaho.ho..Terima kasih Tan Sri Abd Gani Patail !..

Ho ho ho.... nak kata apa lagi,, tak kan aku nak maki hamun sumpah seranah kut, yang sesuainya ucaplah terima kasih....dia peguam negara... 


Ostad Kazim Elias akan berentap dengan Asmuni Awi di Dun Manjoi.

Dah berapa banyak yang aku duk baca dari laman blog mesra UMNO mengenai isu si Kazim, tetapi kali ini dari sumber laman blog pro umno ni memang boleh dipercayai...


Panas Pagi Khamis - Ulama Muda UMNO berkahwin dengan gadis Filipina?

Pagi ni entah macam mana terjumpa satu berita panas,,, panas beb sebab orang muda... he he he...

No komen banyak-banyak,,,,


Tuesday, January 15, 2013

Angkara SYABAS Ketua UMNO Ampang jadi serabut..

Apa cerita isu air di Lembah Kelang,,, ada pula yang nak ambik kesempatan ...


Umpan Terima Kasih dari Najib tak kesampaian...

Tak menjadi, serba tak kena, umpan nak menunjukkan keikhlasannya tak kesampaian, di sekat separuh jalan,,,,  


Listen, listen, listen, versi ularmak

Sehari dua ni kecoh dengan kisah isu mamak betina memalukan atau lebih tepat lagi menghina pelajar wanita india UUM....


Kah kah kah,, pemikiran Dr Mahathir dah mula tergeliat..

Rakyat Malaysia tak kira sesiapa pun selama ini memang mengikhtiraf dengan ketokohan pemikiran yang ada pada diri mantan PM Dr Mahathir..

Namun semenjak pengakuan nya lebih baik berkerjasama dengan syaitan yang dikenali, secara tak disedari pemikirannya dah mula semakin lemah... 


Monday, January 14, 2013

HKR #KL 112 - Hanya satu ini sahaja berita bergambar dari Bernama.

Berita Nasional Malaysia atau pun Bernama... satu agensi berita resmi negara... namun penyampaian berita hampeh.... sama standard dengan Tv3 suku juga... 


Terkini - Parti China MCA sepakat menolak DS Najib Tun Razak.

Gerak kerja Mahathir untuk menurunkan Najib sebagai PM nampaknya cukup teratur dan berkesan, Kesian kat ko Najib, malang bertalu-talu,,,  , 


Tahniah Buat Sohibul Samahah Mufti Perak...

Ini baru ada ukhwah sesama alim ulama, kalau ada yang tak betul, tak kena, tak puas hati, perlu penjelasan,, maka masa seperti inilah yang paling sesuai.... 

Saturday, January 12, 2013

Menghampakan !.. Suasana gambar dalam Stadium Merdeka..

Sampai atau jangkaan sejuta kehadiran... Wallahuaklam...

Namun suasa dalam stadium memang menyedihkan...

Gambar-gambar dan video terkini HKR #KL112

Tanpa dibayar atau tajaan duit perbelanjaan tiket bas  atau duit minyak dan tol, masing-masing keluar menggunakan duit hasil keringat menunjukkan sokongan tanpa belah bahagi kepada Pakatan Rakyat.... 
Siap sedialah wahai UMNO...


Kesian kat bang polis, memperbodohkan diri sendiri untuk TV3.

Tak pasti, kuasa apa ang ada pada tv swasta kepunyaan umno, tv3... sehingga seorang pegawai polis memperbodohkan dirinya...

Kisahnya.....


Friday, January 11, 2013

Gambar-gambar kemalangan jalanraya menyebabkan Kereta JPJ di bakar

Kejadian kemalanga yang terbesar berlaku pada jam 11.30 pagi tadi, di Air Tawar Seri Manjung Perak, kemalangan yang menyebabkan kematian yang aku belum pasti berapa,, mengikut cerita dari seorang sahabat dah meningkat 9 orang...


Gambar-gambar menyedihkan kesengsaraan rakyat negeri Kelantan.

Setiap kali lawatan Najib atau kuncu-kuncunya dari kerajaan pusat ke negeri Kelantan, laungan-laungan yang selalu kedengaran,,

 "Berikan peluang BN tadbir semula negeri Kelantan, segala masaalah air di negeri Kelantan akan dapat kami selesaikan"

Betuika.... Jom kita lihat...


Renungan Pagi Jumaat - Dasar UMNO Celaka, Imam yang ada tauliah pun di pecat..

Apa yang Tuan Guru Mursyidul Am Pas Nik Abdu Aziz duk pertikai kat parti assobiyah melayu Umno ni, memang bertepatan dengan apa yang berlaku sekarang.. 
Kisah ni berlaku di masjid Sitiawan...


Thursday, January 10, 2013

Fenomena Amanat Haji Hadi dan Takfir

Alhamdulillah, sama-sama kita hayati apa  yang diperkatakan oleh Tuan Guru Presiden PAS sendiri mengenai isu amanatnya yang heboh dipermainkan oleh umno ...


PENGUMUMAN PENTING DARI JAWATAN KUASA PENGANJUR HKR112 (SEBARKAN)

PENGUMUMAN PENGANJUR HKR 112



Panas Meletop - 9 orang dari 15 AJK Masjid Sitiawan letak jawatan !

Hari minggu lepas, aku sempat terbaca kisah perbualan mengenai kisah apa yang berlaku di Masjid An Nasriyyah Simpang 4 Stiawan dalam laman FB Parlimen Lumut,, 

Tengok sendirilah perangai macai-macai umno bila depa masih lagi berkuasa...

Wednesday, January 9, 2013

Apa habaq Kak Midah taik lalat ?..Tunggu apa lagi, peluang depan mata....

Diketika penghujung bulan 12 tahun 2012 banyak isu-isu politik rasict melayu vs racist cina berlaku, Pas Kelantan jadi mangsa...


Ish,ish ..AlKisah di Melaka Bandaraya Bersejarah Lagi...

Aku sendiri pun tak tau.. apa yang tak kena dengan negeri Melaka ni,,, apa yang berlaku semuanya boleh dikategori pelik-pelik belaka,, 
Terkini sempena tahun baru 2013, kisah budk lelaki melayu umur 13 tahun mencabul,, kemudia 2 hari sudah fesyen kondom,, dan hari ini ada lagi satu cerita....


Isu Kalimah Nama Allah - Bagaimana dengan Cap (Topi) TLDM.

Isu yang terkini heboh diperbincangkan bila arahan Kebawah Duli Sultan Selangor mengeluarkan arahan larangan penggunaan nama kalimah Allah.. 

Bertambah konflik bla mantan Mufti Perlis Dr Asri tanya persoalan bagaimana dengan lagu-lagu resmi negeri-negeri di Malaysia yang ada sebutan nama kalimah Allah.


Tuesday, January 8, 2013

Seperti yang dijangkan dasar Lidah Biawak...

Tiga hari sudah terbaca dah berita yang tak berapa nak meyakin akal yang waras.... 
Rupa-rupanya hari ini tanggapan buruk aku 100% benar .... 


RM49.7 juta bakal lebuh tanpa dakwaan...

Asyik sibuk dan duk heboh kes Najib diperdajal oleh Deepak karpet, kita terlupa satu isu besar tahun 2011 yang lalu... 

Senang-senang depa nak mohon diketepikan kes tersebut..


Awass... Sendiket keluarga India Yang Mengaku Nak Masuk Islam.

Demi kerana duit apa saja manusia sanggup melakukan untuk mendapatkannya dengan cara mudah.. 

Apatah lagi rakyat Malaysia terutama orang-orang melayu yang amat pemurah dan selalyu asyik duk kena tipu...


Monday, January 7, 2013

Panass - Sidang Parlimen Tergempar bincang salah laku DS Najib.

Kekusutan politik umno semakin uzur dan bertambah kronik... Apa lagi yang ada pada umno melainkan sisa-sisa untuk menunggu kehancuran.....


Memalukan Polis Di Raja Malaysia...9 Okt terlepas lari..

Pasukan PDRM yang sememangnya dikenali dipelusuk dunia,,, kononnya... namun kini dah jadi rupa cerita filem bollywood....


Isu kes tanah Ngeh Ko Ham menjadi penyelamat maruah MB Zambry Kadiaq.

Sidang Dun Perak baru-baru ini menjadi titik tolak nasib masa depan politik Ngeh Ko Ham selaku pengerusi DAP Perak.. Adun dan Exco UMNO masing-masing tak lepas peluang menghentam Ngeh,, tanpa belas kasihan.. 

Walaupun Ngeh dah melakukan saman terhadap blogger dan akhbar pro Umno,,,  namun ....he he he yang untung Zambry terselamat, .


Sunday, January 6, 2013

Tolong bagi pencerahan di antara DS Nizar dengan Panglima ATM..

Kes kematian pembantu Exco DAP mendiang Teoh Beng Hock di bangunan Pejabat SPRM dua tahun lepas menimbulkan satu konterversi panas kepada DS Nizar .....



Otai UMNO Kantoi di Wall FBnya sendiri apabila cuba nak fitnah PAS..

Rasanya tak ada siapa pun yang mengikuti realiti politik Malaysia yang tak kenal dengan otai Umno yang juga blooger dan Facebooker seorang ni,,, pada mulanya aku malas nak pusing dengan apa yang ia tulis di laman FBnya, itu hak dia,, berani buat berani tanggung,, sendiri jawab dihadapan dengan Allah di rabbul jalil nanti...

Tetapi yang syoknya ia kantoi ada hubungkait dengan apa yang aku tulis dalam blog MM semalam, wakaka kaka... rasa berbaloi dengan apa yang buat semalam...


Panass.. DS Najib jauh tertinggal di belakang TS Muhyiddin Yassin

Maka benarlah selama ini apa yang diperkatakan oleh pemerhati politik semasa,, apa situasi sebenar antara Najib dengan timbalannya Mahyiddin Yasin.. 

Aku akan memaparkan apa yang berlaku semalam di antara mereka berdua... saksikan.. biarkan gambar-gambar bercerita..


Friday, January 4, 2013

Adoi,doi,doi, Tok Guru Nik Aziz buat lawak la.....

Apa mimpi Tok Guru Nik Abd Aziz malam tadi,,, apa yang menceriakan perasaannya tahun baru ni,,, apakah beliau dapat merasa akan kemenangan PR merampas Putrajaya pada PRU 13 nanti... 


Terkini Pagi Jumaat - Amanat Terbaru Tuan Guru Haji Abd Hadi Awang.

Ha ha ha,, amanat terbaru.. kali ini apa parti melayu bangsat nak kata... nak pakai sub con mana pulak untuk nak jawab.... rasanya dah tahu siapa main-con umno.... tunggu masa aja akan menyalak...


Thursday, January 3, 2013

Najib vs Altantuya.. Kenapa Musa Hassan enggan komen ?..

Sebelum ini satu demi satu isu-isu penyelewengan dibongkar kepada pengetahuan pihak awam yang mana sebelum ini banyak rahsianya yang tidak diketahui umum...


NGO cai UMNO mendesak Anwar... Kantoi UMNO Anwar jawap ?

Terkini 3 seteru musuh utama Umno, Haji Hadi, Anwar dan Lim Guan Eng,, Umno dah mencungap tunggo KO sahaja...sebab itu isu dengan haji Hadi mufti jadi pencacai Umno, dengan Anwar entah Ngo mana pulak dah...


Wednesday, January 2, 2013

Masih ada lagi mufti di Malaysia yang berani - Siapa ?

Polemik isu amanat TG Haji Hadi masih lagi belum reda,, Umno masih belum nak mengaku kalah walaupun pada hakikatnya mereka dah pun tersungkor...

Harapan atau talian hayat dalam isu ni umno hanya bergantung harap kepada mufti-mufti terutama sekali mufti Perak Al Umnoury...


Apakah remaja ini pewaris SAH Bekas KM Melaka.

Semalam satu berita yang agak menyedihkan.... remaja melayu yang ditahan polis, kisahnya berlaku di Melaka....


Memalukan..Lagak dan gaya macam hero, tetapi PONDAN..

Jika UMNO di zaman era Dr Mahathir, Ketua Pemudanya yang juga anak kepada bekas Perdana Menteri, lagak dan gayanya memang sesuai dikategorikan auwww....


Tuesday, January 1, 2013

Budak lelaki berumur 13 tahun didakwa cubaan merogol wanita di Melaka.

Satu berita yang agak susah aku nak terima,, hanya sekadar  gambar budak lelaki yang ditahan polis,, entahlah kalau budak ini dirasuk jin syaitan yang dikenali.... 


Jawapan Paling Bodoh buat penulis bernama Yassin Salleh!

Bak kata peribahasa Melayu "Cubit paha kiri, paha kanan terasa sakit", yang dah lama tak diguna pakai...

Begitulah aku, bila dicuit kepada parti atau jamaah yang aku dokongi bersama,, aku turut terasa,, perasaan ego ku memuncak...

Selamat Tahun Baru 2013 - TAKZIAH buat Tentera dan Pekerja.

Alhamdulillah - Semalam hari terakhir tahun masehi 2012, masih lagi belum kiamat  alam dunia seperti yang diramal kan oleh beberapa pihak, jadi belum terlambat masih ada  masa dan kesempatan buat kita semua kita umat Islam nak bertaubat, terutama sekali umat melayu mazhab Umno....kembalilah ke pangkal jalan melalui AlQuran dan Assunah...

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari