boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, July 24, 2009

Ada Hamba Allah Nasihat TGNA Bersara dari MB Kelantan..

Salam Sejahtera...

Dalam Perjalan balik dari surau tadi HP aku berbunyi... tak sempat jawab dah terberhenti.. check balik seorang sahabat yang sama fikrah dengan aku yang panggil, tanya aku ada tak baca satu artikel yang menyuruh TGNA bersara dari MB... amboi mak terkejut sekejap aku...

Apa pun malam ini aku pulak banyak hal sikit, terpaksa selesai hal-hal penting sikit, besok pulak kerja lagi.. petang lepas zohor cadang nak berjumpa dengan blogger Dr Wahab, ISA dan Mamamat di Dango Ceria.....

Berbalik kisah tadi, aku dah buka blog seperti yang diceritakan oleh sahabat tadi di DI SINI. Aku pun tak tau macam nak jawab atau nak ulas, sebab bila akubuka blog sahabat aku, dia punya ulas, mak oii.. kalau aku macam tu punya rupa pecah kepala yob... tak sanggup aku nak tulis dengan begitu punya detail sekali...dengan umur yang nak masuk separuh abad ni... hangpa tak percaya.. sila baca kat SINI.

Cuma disini aku punya pandangan, . sebab bila aku congak tengok gaya cerita profail dia ni baru lebih kurang 25 tahun... beginilah sikap ustaz-uztas muda yang ada sekarang, mereka rasa mereka sahaja yang betul, memberi idea yang cukup biadap...Memanglah hak masing-masing untuk mengeluarkan pendapat... kalau dulu sebelum ini aku dok maki hamun MSO, rupanya dalam pada tu ada lagi mahluk yang hampir sama...aku tak tau apa yang dia tulis itu betui-betui ikhlas atau sebaliknya..

Aku tak mau merapu meracau banyak.. cuma aku nak tanya Rasullullah dulu adakah beliau bersara dari tugas memimpin sebelum wafat, begitu juga sahabat yang keempat-empat orang yang menjadi khalifah, adak kah mereka bersara...Apakah penulis ini mewakili UMNO atau pun mewakili boneka UMNO.. Wallahhuaklam..

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari