boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, July 5, 2009

Apakah beliau degil atau tak faham bahasa.....

Salam Sejahtera,,,
Melayu..melayuuu... melayuuu... itulah saja yang dia tau nak ungkapkan... kali ini ketuanan melayu.... baca DI SINI.

Cuma aku nak tanya negara Singapura diserahkan kepada Lee Kwan Yu Parti PAP dulu tu sapa punya kerja... Parti PAS ka....., Kerajaan negeri Pulau Pinang sebelum PRU12 yang lalu, UMNO melebihi kerusi DUN dari Gerakan, tetapi kenapa Ahli Parti Gerakan yang menjadi Ketua Menteri, seronok Lim Chong Yu dan Koh Ksu Koon UMNO dibagi peluang jadi KM Pulau Pinang, manakala orang Melayu Pulau Pinang habis lari ke seberang, ke Sungai Petani, Bukit Mertajam... sapa puya kerja..

Bahkan TOK Mufti dulu pun pernah menjadi Kadi Besar Pulau Pinang sebelum menjadi Mufti Perak.. tak kan tak perasaan kut, atau pun mata hati dah kelabu asap...

4 comments:

  1. byk offer dr umngok tu tok mufti nih...

    ReplyDelete
  2. Mudah jer nak paham,..Selama ni yg perintah malaysia ni UMNgOk. Jadi segala apa yang berlaku adalah kerana kepintaran pemimpin UMNgOk memerintah....
    Tok peti ni pulak sebagai ularmak mesti dah bersedia nak mengadap Allah nanti dengan ilmunya yang dalam.Jadi aku taknak komenlah, pasal ilmu aku cetek jer.
    Mudah mudahan dia akan dapat memberikan hujahan yang jitu dengan ilmunya yang terperinci di hadapan Allah diakhirat kelak.
    Semuga tok peti berjaya masuk syurga.

    ReplyDelete
  3. mata hati bukan kelabu asap my bro MM, tapi dah tahap elabu tahik biawak dah....., aku melayu jugak tapi tanah aku kat iskandar dan genting tanah tok aku melayu habis jual.....woi...ko mai cini aku nk ajar abc....

    ReplyDelete
  4. Salam MM,

    Makin lama kenyataannya makin mengelirukan dan membanggangkan.

    Islam ada ketuanan ke... itu yang aku katakan dia ni makin banggang.

    Aku tak mau komen banyak lagi pasai dia ni, tahap menyampah yang boleh dibakul sampahkan.

    Noktah....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari