boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, July 21, 2009

Hakim yang mana satu yang dimaksudkan itu...

Salam Sejahtera...

Sultan negeri aku bertitah... seperti yang dilaporkan...
"terdapat di kalangan hakim yang telah hilang integriti atau memilih untuk turut berpolitik atau bersimpati dengan mana-mana kumpulan atau pemikiran politik," berita selanjutnya boleh dibaca DI SINI.

Apakah titah baginda ini kepada rakyat setelah berlakunya krisis rampasan kuasa di negeri Perak, maka keluarlah ucapan-ucapan sedemikian.

Cuma aku nak tanya kat hangpa siapakah hakim yang dimaksudkan itu, adakah hakim mahkamah tinggi yang mengesahkan DS IR Nizar sebagai MB yang sah itu yang baginda maksudkan, kalau itu bagi pendapat aku yang bodo ni tak tepat... manakala hakim mahkamah rayuan yang 3 orang lagi tu entahlah.... sendiri fikir, sendiri jawab....banyak lagi aku cadang nak tulis, tetapi aku takut, kang silap tulis dapat tidok free kat lokap naya tak pasai-pasal.... hangpa fikirlah sendiri apa yang sepatutnya.......

1 comment:

  1. Salam,

    Awat hang takut? Hang pakai pisau cukoq apa? Hang silap pilih pisau cukoq kot? Kak.. kah.. kah..

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari