boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, July 14, 2009

PRK DUN Manik Urai N41 - Apakah Yang boleh kita nilai kepada wanita ini...

Salam Sejahtera...

Hari ini baru naik kerja, sejak sejak hari Ahad aku ke Perlis dan semalam setelah selesai apa yang patut, jam 11.30 pagi aku dah celah balik, kerana nak kejar masa.. nak hantar anak aku balik ke Kpg Gajah, ia pun nak ikut juga .... Dalam suasana kereta buat hal, clutch sangkut susah nak masuk gear, tetapi jam 6.30 lebih aku selamat juga sampai ke rumah... letih jangan cerita.. malam buka sekejap komputer, aku cuma sanggup updatekan iklan PAS Kawasan saja... selesai itu, lepas sembahyang isyak, pukul 9.30 lebih terus tidur......

Pagi ini terpaksa mai kerja... biasalsalah bila dah cuti, kerja outstanding dah berlambak... kena selesaikan dulu... tanggungjawab makan gaji dengan orang macam inilah..... sekarang baru selesai sedikit, sempat nak tengok melawat blog-blog yang dah dua hari tak masuk... aku terbaca kisah mengundi di Manik Urai pada pagi ini di Malaysiakini... ngeri juga bila aku baca kisah ini...

kemaskini 10.05am Di Manek Urai Baru pula, seorang wanita dipercayai penyokong Umno "naik angin" kerana tidak tahan mendengar bacaan salawat dan takbir yang kuat dan tidak henti-henti oleh penyokong PAS.

Insiden dekat SK Manek Urai Baru bermula lebih kurang 9.10 pagi, tidak lama selepas MB Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat meninggalkan kawasan tersebut.

Laungan takbir yang diselang-seli dengan selawat kira-kira 150 penyokong PAS, kebanyakan lelaki - yang berada di sebelah sekumpulan 50 penyokong BN, rata-ratanya wanita - menimbulkan rasa gelisah wanita terbabit.

Beliau kelihatan berbincang dengan beberapa petugas PAS dan dengan muka berangnya bersuara dengan nada sedikit tinggi. Bagaimanapun suaranya ditenggelami laungan penyokong PAS.

Beberapa anggota polis kemudian kelihatan cuba memisahkan kumpulan parti-parti politik bertanding itu. Kira-kira 30 anggota polis ditempatkan di situ. Malaysiakini.

Komen: - Selaluyang orang melayu yang tak boleh mendengan kalimah Allah ini orang yang bersahabat dengan iblis dan syaitan.... apakah wanita seperti yang diceritakan itu membela sesuatu dan menjadi penyokong UMNO.... memang tak menghairankan... ingat lagi kes Bomoh Maznah dan Fendi di Batu Talam, kerat 18 lagi tu,, tu pun bomoh juga....memang conform UMNO suka kerja-kerja macam tu.....

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari