boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, July 11, 2009

PRK DUN Manik Urai N41 - Fatwa Bekas Mufti Perlis..

Salam Sejahtera,,

Ini dia baru seorang tokoh Mujahid Islam, berani berkata benar.. Inilah yang patut semua Mufti-mufti veteran contohi...bukannya asyik siang malam nak ujud Perpaduan Melayu, Ketuanan Melayu... Sila Baca dan fahamilah apa yang dikatakan oleh Dr Asri Zainal Abidin, Bekas Mufti Perlis..

Jangan Jatuhkan Kelantan

“Melihat kepada usaha-usaha islamisasi di Kelantan yang telah dan sedang dilakukan, maka saya berpendapat sebarang kegiatan untuk menjatuhkan Kerajaan Kelantan yang sedang ada amat tidak wajar dan menyanggahi ruh Islami seorang muslim, bahkan jiwa seorang insan biasa yang adil dalam penilaian pun.

Biarlah Kelantan dengan caranya, mereka muslim, mereka cuba memerintah dengan pendekatan yang tidak menyanggahi syariat, sebaliknya cuba memenuhinya. Usaha menjatuhkan Kelantan hanya menimbulkan salahfaham mereka yang bersemangat Islam terhadap Kerajaan Pusat.”

Sumber : drmaza.

Komen. Alhamdulillah, masih ada lagi cendiakawan, bijak pandai Islam yang nampak apa sebenarnya berlaku di Kelantan.

1 comment:

  1. haluuuuuuuuuuuuuu....

    agak-agak Tuan Manjung, kalo lah Dr.Asri dgn si harus belah sana jer debat...siapa yg akan menang. siapa yang x dak batu....siapa yg lari!!!!!!! yg muda ka atau yg rumah kater pergi..kubur kater mari....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari