boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, July 14, 2009

PRK DUN Manik Urai N41 - Yang mana satu betul..

PAS menang,,,PAS menang... itulah kebanyakan cerita dalam semua blog-blog... ada kata 70, 90, 63 dan macam-macam lagi... dan semuanya tak rasmi,

Dan aku tak tahan, SMS dari kekawan blogger ramai yang masuk, call pun ada, tanya aku, masya Allah, aku kat rumah, kerja hari ini, semalam dah bercuti..., aku nak call kekawan pun rasa tak sedap, kalau aku yang tak seberapa ni pun dah tak larat nak layan SMS, kalau kekawan yang dok kat sana lagi la sibuk, apa pun sama-sama lah kita berdoa agar pembawa sinar Islam pasti menang.

Manakala laporan terbaharu tak resmi dari Malaysian Insider PAS menang 157 undi,, betui ka.. banyak sikit.. he he.. yang mana satu betui....

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari