boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, July 20, 2009

Siaran Terlewat - Aksi Presiden PAFA

Salam Sejahtera...

Pertama sekali sebelum aku menulis apa-apa aku nak minta maaf banyak-banyak kepada pengunjung blog MM, ini adalah kerana kelalaian aku sendiri, iaitu hari Sabtu dan Ahad langsung aku tak dapat nak update blog, kelalaian yang aku lakukan ialah sim=card dan broadband aku tertinngal kat tempat kerja, pada pagi hari Sabtu aku kerja macam biasa, ada kerja-kerja QS = 5S, itu yang boring tu, tak dapat nak ngelak, sampai jam 12 lebih, kelam kabut, jam 1.00 aku terus balik rumah, sampai rumah baru tersedar simcard dan broadband dah tertinggal. padan muka aku, tak boleh nak buka internet....

Apa pun, pagi ni aku uploadkan juga gambar-gambar Presiden PAFA yang sekarang ini menjadi keinginan MB Mahkamah Rayuan untuk menerajui jawatan tersebut, mungkinkah sebelum DS IR Nizar nak lepaskan jawatan Presiden PAFA, makan beliau sudi turun ke padang bersama-sama pengundi dan penduduk kampong Pasir Panjang Laut untuk bermain bolasepak..... Sebelum ini blog otai-manjung ada juga menyiarakan gambar-gambar DS IR Nizar, tapi itu kamera dia, gambar ini kamera aku, blog Perakexpress pun turut serta datang bersama-sama untuk menyaksikan acara pada petang 17 Jul 2009 yang lalu.

Sebelum bermula permainan, pakai kasut dulu, tukat baju...........

Tandatangan bola yang akan beliau main, selepas itu bola ini dihadiahkan kepada pemain Kampong Pasir Panjang...

Bergambar dulu dengan pemain-pemain, yang tak main pun turut sama nak bergambar.....

Hangpa tengok, kiri kanan dia orang muda-muda, tapi dia pun sama semacam juga... hebat YOB MB aku ni...Hak ini aku tak tau aksi apa.. tak perasaan dah aku....

MB 1Perak Yob... Mamat India pun joint sekali....Urgh..urgh...siap kau.....

Nah ambik kau sebiji... tak tau siapa yang dibayangkan pada bola itu, muka Najib atau pun Zambri... he heh...Bersiap sedia mengawal pinti gol, jangan bagi bolos....

Nanti ADUN PR boleh tubuh satu team, ajak team BN lawan, ada berani ka... jangan hanya berani dalam dewan saja... turun padang bola, kita tengok... polis dan sprm dok diam-diam jangan kacau daun... ada berani berani ka Zambri.... mau main bola ini macam......

Permainan tak berlaku, kalau tak ada pengadil... hebat YOB, pengadil Laksmana Pertama... baru ada command....Cameraman Perakexpress dah naik syeikh...........nasib baik sempat snap...Aksdi terbaik... muahhhhh

4 comments:

  1. boleh den tahu sapo nama Laksamana Pertama tu??

    ReplyDelete
  2. KADANG2 GITU LE YOP...BILA SIBUK SGT TERTINGGAL SEMUA....TAHIAH...MANJUNG MARI....

    ReplyDelete
  3. Pak Oncu...

    Laksamna Hj Imran....

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari