boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, July 12, 2009

Selamat sampai Ke Kangar....

Salam Sejahtera...

Harapan aku buat para pengunjung blog MM, maaf kan aku.. tak dapat nak update pagi tadi.. aku ada kuliah mula jam 0900 pagi sampai dekat jam 11.40.. dan Alhamdulillah aku sekeluarga baru saja sampai ke Pekan Kangar Perlis, setelah bertolak dari Manjung jam 12.40 Tgh tadi.. tak tau nak memblog apa hari ini.. kepenatan lagi,, dalam perjalanan tadi singgah sekejap di Gurun Kedah, cari Pejabat Pos untuk buat pembayaran M/Order pendaftaran anak aku besok hari...

Bila saja nak sampai ke pintu tol Langgar/Alor Star Utara, si Pink Turtle call, bagi tau TPM dah buat pegumuman baru untuk pengundi DUN Manik Urai, janji manis... buat jambatan.. juta-juta punya janji, tapi syaratnya BN kena menang,,, kepala hotak dia, kalau macam tu lebih baik janji nak buat Pusat Bandar macam Putrajaya ka, buat Lapangan Terbang Anntarabangsa ka... janji.. janji.. yang penting janji....apa nak risau... kalau dah tau......

Aku menginap di Hotel Mawarni, itu pun puas cari melilau dalam pekan Kangar... cadang malam ni nak bertemu sahabat lama aku.. sahabat paling kamcing waktu aku dalam Navy, dia kahwin aku pi apit dia kat rumah mertua dia di Mata Air, bila aku kahwin pulak dia apit aku.... banyak story aku dengan dia dulu... nanti kalau ada masa lapang boleh aku semak balik cerita-cerita aku dengan dia...
OKlah kalau ada masa, tak kepenatan aku ada sedikit cerita nak tulis,,, dah siap pun bahannya pagi tadi.. tak sempat nak merapu meraban lagi... apa-apa harapan aku pada kekawan semua.. tingal sehari saja lagi untuk pengundi DUN Manik Urai nak mengundi pada hari selasa nanti, jangan lupa.. sama-sama kita doakan akan kemenangan Islam.. hanya itu yang kita mampu lakukan... nak pegi ke Manik Urai tiada kemampuan, ada pula halangan ... macam-macam saja masaalah, yang boleh hanyalah kita berdoa agar Allah memberikan kemenganan kepada Islam... AMIN...

1 comment:

  1. Salam MM,

    Tolong bungkus pulut durian dengan santan. pergh... lama tak pekena tu.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari