boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 14, 2011

40,000 Pengundi yang meragukan itu adalah ahli-ahli PAS.

Semalam punya berita aku rasa ada sedikit kekeliruan....


Keluar dalam berita TV malam tadi, kenyataan Ketua Bahagian UMNO Cawangan SPR, mengatakan seramai 40000 pengundi yang diragui status mengundinya,,,

Sebelum ini mangkok dah keluar kenyataan kata cuma ada 0.0001% sahaja pendundi yang bermasaalah, tetapi semalam dah jadi 40000 pulak, kut mana cerita...

Sekejap tadi selepas selesai solat jumaat, waktu nak keluat, sifu aku panggil aku dari belakang,, beliau bagi tau kat aku, yang dikatakan 40000 pengundi tu kebanyakannya adalah ahli-ahli PAS tegar yang dikenali oleh orang UMNO,, maka nama-nama inilah yang akan disenaraikan sebagai pengundi meragukan,, jadi siap sedialah semua ahli-ahli PAS yang boleh mengundi.. sila pastikan nama tuan-tuan tiada dalam senarai tersebut,,, Itu maklumat yang aku dapat....

Kcalau ada dalam senarai, nak buat macam mana,, kalau itu pun hangpa nak tanya kat aku, aku rasa lebih baik hangpa pi terejun laut lagi baguih,, ..


kaitan berita bernama





No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari