boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 14, 2011

Wanita ini Nurhidayah Binti Abdullah @ Helen Lim, menyamar Pegawai Khas Najib di Sabah..

Pergh terkejut aku bila baca kisah wanita dalam gambar ni,,, nak kata cun melecun,, tak juga,, lebih kurang macam anak badak yang kat Sri Perdana tu ajaa...


Tapi aku respek laa,, kerana perempuan ni berani menyamar, lebih hebat dengan kisah pelajar remaja yang menyamar Tuan Muda Pahang, pakat kena tipu sampai ke Pengarah PLKN kena tipu dengan dia.....

Wanita ni pi menyamar habis ahli parlimen UMNO Sabah pakat kena tipu, kem-kem askar pun dia boleh pi menyamar,,, failed habis risik polis dan risik tentera..... dengan seorang wanita ni,,,,

Macam ni nak harap kat UMNO jaga negara,, dengan perempuan macam ni dah KO...., padanlah Najib pun KO bila bertemu muka dengan Altantunya,,, rupa-rupanya orang UMNO semua tewas dengan perempuan,,, longlai habis....

He.... he..... itu sebablah Rosmah berkuasa dari Najib,,, pemimpin UMNO lemah dengan betina.....betui tak Taipingmali,,,, errh hang pun sama la...


Baca kisah sepenuhnya di sabahkini. .









.

3 comments:

  1. Melihat akan senario negara sekarang
    ini dengan senangx memberi kewargaan
    pada pendatang asing,jangan terkejut
    satu hari kelak kita akan dijajah
    oleh jiranx kita.

    ReplyDelete
  2. Bro betul ke lu cerita nie...pasal aku jumpa dalam satu blog tu kata kredibiliti blog lu nie diragui... aku jumpa kat blog http://askarsetia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. dia pakar rujuk...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari