boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, October 29, 2011

Harussani, Muhyiddin, Zambry a/l Kadiaq bercelaru...

Gambar memberi makna seribu maksud tersembunyi....



Gambar ni suasana perjumpaan guru-guru SAR bersam Mahyiddin di Ipoh pada 27 Okt yang lalu...

Sama-sama kita perati tengok, macam ada sesuatu yang tak kena,, apa ya, aku cuba tanya seorang Ustaz yang turut serta dalam program tu,, menurutnya ada sedikit soalan-soalan panas dari ustaz ustazah yang hadir....

Walau apa pun, kita lihat satu persatu bermula dari kanan....

Aku ta kenal siapa lelaki ni, nak kata SUK bukan dia,, lihat air mukanya, ke mana hala pandangannya.....

Sohibul samahah Tok Mufti,, cuba tengok memek muka.....

Zambry a/l kadiaq, baca doa gamaknya....

Mehyidin, tangan dah tongkat kepala.... macam baru lepas mati bini muda...

Lagi sorang, belakang tu, Speaker haram DUN Perak, Ganesan,, apa yang ia sibuk kelam kabut sangat... lagi satu persoalan,, apa jawatannya dengan hal ehwal pertemuan guru-guru Sekolah agama Islam dengan penglibatannya... habaq mai sat..

Apa ni Zambry,, dah tak ada orang islam lagi ka kat negeri Perak nak urus hal ehwal SAR sampai hindu paria turut serta., mungkin ada yang berkata aku buat tuduhan fitnah melulu,,, OK,, hangpa check balik sebelum ni, program Zambry pi rasmi SAR Taman Soon Choon klik gambar-gerombolan-melayu..

Ada juga kan kelibat paria tu,,, mana Exco UMNO yang lain,, yang aku dok nampak hanya Hamidah sahaja,, apa dah jadi UMNO Perak,, bukti dah nyatakan...celaru juga kan...

Ostad Kazim mana,,, dah putus sahabat ka....




12 comments:

  1. aku tau Ustad Kazim ada mana masa tu! Dia dok cari kitab nak perbetoi ajaran dia yang dah melelong....

    ReplyDelete
  2. Kerja Tukang yg paling senang ialah TUKANG CACI

    ReplyDelete
  3. Anonymous said...
    Kerja Tukang yg paling senang ialah TUKANG CACI
    October 29, 2011 6:40 PM

    Anoni yg pulak celaru...

    ReplyDelete
  4. kali ni aku nak komen sbg seekor bewak ameno:
    pehal plak guan eng menyibuk kat program sar? program nak rai org tahfiz pun dia ada jugak?

    ReplyDelete
  5. Ajibenadict bewak ameno...
    Nak kata ko ni bodoh atau bangang wal bahlol...
    Ko fahamtak organisasi ....

    Lim guan eng hadir sebagai kapacity dia selaku Ketua Menteri (MB) Pulau Pinang...
    Yang hindu paria tu kapacity apa,, wakil MIC....fikiaq la nak tulis... otak letak kata mana,, kepala lutut atau lubag juboq,,,

    ReplyDelete
  6. Maka sia sia lah hidup manjung mari dari muda sampai tua

    ReplyDelete
  7. Manjung Mari..kalu pun benci sangat kat zambri kadiaq tu,jgn la buh a/l ganti bin.takut ada unsur2 menghina.tp bergantung pada niat lah.dalam penulisan pun kena ada akhlak.akhlak tu sebahagian dr islam.kita duk cakap puak2 tu tak nak pakai islam,,tapi hakikatnya kita pun sama.lagi 1 jangan siarkan berita yang kita x tau kesahihannya....takut ada unsur fitnah.ittaqillah ya syeikhh

    ReplyDelete
  8. Al Syeikh Sohhibbul Samahah Manjung Mari kdg2 dia lupa Bab 'KEBERKATAN HIDUP'

    ReplyDelete
  9. yang kat depan tu hindu kelas pertama hampir dengan melayu yang dok belakang tu kelas paria.

    ReplyDelete
  10. Ana terkejut dapat berita ramai ahli kita di pokok sena Kedah telah berpaling kepada Umno/////

    ReplyDelete
  11. A/L sama ja erti dengan Bin... bahasa saja berbeza. Dan penggunaan bongok di Malaysia ja macamni...

    ReplyDelete
  12. aloo ko x pernah ke tengok ada mamak pakai a/l? apa hina plak.. dah BN bg.. x bleh ke

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari