boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, October 18, 2011

UMNO Perak, UMNO Lumut dan PERKASA, bila lagi nak sedar..

Sedih rasa dihati bila aku membaca berita dibawah ini, sedangkan hak SAR dengan sengaja UMNO abaikan .... klik bajet-2012-tiada-peruntukan-untuk.html
Untuk se




Nampaknya demi kepentingan politik peribadi Zambry anak Kadiaq, maka inilah jadinya,,, Sedarlah wahai sekelian orang melayu, sedarlah Wahai saudara Taipingmali @ Ckgu Najimi,, dimana hak anak-anak kita orang melayu,,, lihatlah,, dengan mudah Zambry menggunakan kuasanya untuk melupuskan cukai tanak dari RM160,000.00 kepada RM10.00 sahaja.., Untung mereka UMNO yang tolong dok sara,, hak orang Melayu yang selama ni dok perjuangkan dimana,,,, haprak.....


6 comments:

  1. politik kepala butohOctober 18, 2011 at 6:11 PM

    itulah namanya politik kepala butoh mamak zamry kadiaq

    masa nizar MB dicap kuda tanggungan

    masa mamak zamri kadiaq mb NI aku nak gelar diA

    PENCACAI ANGKAT NAJIS KAUM CINA PANGKOQ

    ReplyDelete
  2. selama hg dok pi mengaji kitab nie...ada dak bab suruh org islam mendedah keaiban sesama islam, atau suruh org islam memfitnah org islam yg lain? kalau ada, hg bagitau sat sapa hg tue...ilmu hg nie tak tera mana pun MM...tu pun jgn dok pelekeh org. kalau hg tu teran TGNA takpa la juga...ni setakat pencen navy dok post artikel cap ayam....tadak ilmiah langsung. standard ayam brand ja hg nie.

    ReplyDelete
  3. Anony..

    Pasaiaku dok pi mengaji menadah kitablah aku berani buat kerja-kerja ni,, aku yakin dengan apa yang aku buat,, hang yang tak pi mengaji,, apa hang tau,, kalau aku hang kata cap ayam,,, hang pulak aku kata dajjal yang bukan dajjal...

    ReplyDelete
  4. mm bersangka baik dan dengarlah nasihat Timbalan Presiden tu...buatlah ilmu berilmiah..

    ReplyDelete
  5. Ceh wahh cyber pungkok umno bagi komen macam berlagak alim jer. Jgn pedulikan penjilat jubur sifool aka umnooporno sedara MM. teruskan perjuangan mu.

    ReplyDelete
  6. usah layan sangat anony umno tu...pelik

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari