boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, October 3, 2011

Perhatian Buat Ibu/Bapa/Penjaga Pelajar SK Simpang Taiping Perak.

Awas tuan puan yang mempunyai anak-anak yang belajar di Sekolah Kebangsaan Simpang Taiping Perak dengan seorang cikgu ni...



Mengikut laporan yang diterima, mamat ni dikenali dengan nama Cikgu Najmi, mengajar di SK Simpang dengan menaiki motosikal besar...

Sebelum ini cikgu Najmi ni atau lebih popular dengan nama Taipingmali asyik dok hengtam TGNA dan mana-mana guru agama atau Ustaz yang tak menyokong UMNO, habis semua mereka diperbodohkannya.. seolah dia seorang sahaja yang pandai,, memang dia pandai,, pandai macam ulamak UMNO Ostad Kazim punya standard...




Lihatlah,,, ia hanya pandai memperbodohkan orang lain... hangpa baca perenggan yang aku marker dengan pink tu dan cuba faham mengikut pengertian hangpa sendiri....

Kalau macam ni punya,,, kesianlah anak-anak yang belajar denganya...jangan jadi macam Cikgu Shaari dalam filem masam manis lakonan P Ramlee dah la...... padanlah pagi petang siang malam 24 jam asyik dok menyokong UMNO... he he kesian...


5 comments:

  1. salam MM

    Umur baru 73 dah dudk kat rumah ti 80 tahun he he

    ReplyDelete
  2. Mengikut laporan yang diterima, mamat ni dikenali dengan nama Cikgu Najmi, mengajar di SK Simpang dengan menaiki motosikal besar...

    Cikgu DG48 ke boleh pakai superbike? cikgu pencacai ameno kut...

    ReplyDelete
  3. mamat nih dah banyak duit ameno yang masuk poketnya tu la sebab boleh pakai superbike...itulah kelebihan cikgu yang berkiblatkan bn...kalau harapkan gaji guru mesti tak mampu punya....

    ReplyDelete
  4. aku pun dengar ada kawan kata dia ni ada Alphard, Mercedes dan beberapa buah rumah batu..

    ReplyDelete
  5. dia ni kaa. aku kenai sangat.dia bekas pkr orang kuat anwar dulu. sejak anwar dalam umngok

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari