boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, October 11, 2011

Bajet 2012 - Rosmah masih lagi menyibuk...

Sok-sek, sok-sek, itu yang menjadi persoalan....KENAPA?.......





Bukan aku yang dok sibuk nak tau,, aku hanya sekadar menyampaikan persoalan oleh seorang blogger UMNO.......

PRESENT WERE HIS WIFE,Datin Seri Rosmah Mansor,Second Finance Minister Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah,Deputy Finance Ministers Datuk Dr Awang Adek Hussin and Datuk Donald Lim Siang Chai.


Apa ke jadah bini Najib buat semak berada dalam closed-door meeting Bajet 2012 yang masih bertaraf SULIT sebelum dibentangkan?


Menteri Kewangan Ketiga ke dia?Pegawai MOF ke dia?Atau Menteri Tugas Tugas Khas ke dia?


Aku tak faham betul lah...?Siang tadi lagi aku dah terbaca pasal hal ini dalam satu komen di blog GAP tapi tak dapat nak cari sumber nya kalau tidak tadi lagi aku dah tulis artikel ini.


Aku ingat disaat saat kritikal ini 'pompuan' ini dah stand down rupanya tidak.Kalau tak fikir rasa hormat aku pada Najib,'pompuan' ini dapat bahasa template aku...


Jangan pasal 'pompuan' ini besuk BN menungging !!!



GUA BUKAN TAKUT BINI..TAPI
BINI GUA TAK BERAPA NAK GERUN
DENGAN GUA....


Sorry bro.. kan aku dah kata.. aku hanya tolong sampaikan, supaya puak-puak pencacai Najib tahu yang orang UMNO sendiri pun dah tak kebuloq kat dia....








1 comment:

  1. hidop seorang lelaki aka suami yg takut kepada seekor anak badak. hahahaaaaaaaa. inilah yg di katakan lelaki jenis DAYUS...takder telorrrrrr. potong ajer la lu punya lancau najibbbbbbbbbbb. buat malu kaum adam ja la kau ni mongggolll.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari