boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 14, 2011

Apa yang tersirat di sebalik Gambar Najib dengan Zambry

Gambar dibawah ni aku cilok dari laman sesawang UMNO online....



Kalau kita perhatikan diantara 2 tubuh mereka, yang anak mamak tu terngaga mulut buat-buta manis muka mengharapkan sesuatu agaknya... tetapi yang anak Tun Razak pandang ke lain-lain macam layan tak nak layan aja....

Apa cerita sebenar diantara mereka berdua.... jeng...jeng...

Apakah Najib dah mengiktiraf Zambry sebagai melayu sejati bertukar dari mamak sempena majlis tersebut......

Atau pun adakan itu sebagai perhargaan jasa mu dikenang......




No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari