boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, October 17, 2011

Hensem tak Manjunmari dolu-dolu... Kah..kah..kah..

Alhamdulillah, rupa-rupanya ada juga hamba Allah yang teringatkan diri ku ini..




Kah,kah,kah... gambar di atas tu gambar aku masa muda,,, itu pandangan Tapingmali,,, kah,kah,kah,, kalau aku wajah macam tu punya hensem,, pergh beruntungnya..terima kasihlah tolong promosi Manjunmari,, nanti kalau mari Manjung calling-calinglah aku,, boleh aku belanja minum,, minum sahaja,, makan aku tak mampulah nak belanja,, ialah.. hidup aku ni singkek tak cukup makan....

Berapa pencen aku,,, Alhamdulillah, berapa sahaja pun aku tetap bersyukur kepada Allah pemberi rezeki.... dan aku merasa cukup beruntung kerana kehidupan aku ini masih lagi dapat bertahan, tak perlulah aku nak menjadi pencacai dan penjilat UMNO....






3 comments:

  1. Ensem tiada manis adalah Syeikh...kahkahkah!Wanita2 jgn tengok lama2 takut xbleh tido malam...takut mandi xkenyang, tido xbasah & xmakan x kenyang...kahkahkah!ambo gurau jah Syeikh...

    ReplyDelete
  2. HENSEM KEPALA BUTOH MM...MCM BENTONG BERKALI2X

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari