boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, October 14, 2011

Artis masuk UMNO - Tahniah buat Negeri Perak..

Artis masuk UMNO- awatlah yang hangpa nak kecoh sangat tu, apa nak hairan.. memang nama pun artis seni, yak yeh yak yek siang malam,, aku sikit pun tak hairan,, tapi aku cukup terkejut, rasa hairan kalau artis-artis yang masuk PAS,, sungguh,, dengan kebesaran Allah memberi hidayah dan membuka seserang artis tu masuk PAS, kekadang seolah-olah rasa macam saudara baru masuk Islam rasanya...

Kalau nak masuk UMNO, apa yang nak dihairankan,, memang budaya artis ni kurang lebih sebiji macam orang UMNO,, betui atau tidak,, kalau artis yang masuk UMNO aku tak hairan, tetapi kalau ada ulama atau cerdik pandai Islam masuk UMNO yang itu aku cukup hairan,, sungguh.. aku hairan sungguh...

Di sini aku rasa bangga kerana negeri aku Perak Darul Ridzuan telah menghasilkan 3 orang artis tersohor memasuki UMNO, Alhamdulillah, Mahasuci Allah yang menentukan segala-galanya,,, hangpa boleh bayangkan kalau artis-artis yang aku senaraikan kat bawah ni masuk PAS, aku ingat 3 tahun tak habis blogger-blogger pencacai UMNO terutama TaipingMali buka cerita lama artis-artis tersebut...

Artis ni isu nafkah anak, heboh kat Meldoi seketika, isu gelang tangan, ramai ahli MLM dibawahnya tak puas hati....



Dia ni tak payah cerita, merak buih lain, mat fit lain, keluar masuk rumah pengasih,,, kawin-cerai,kawin cerai,,,malas nak cerita banyak-banyak...



Awie, seorang lagi anak Perak, dengar cerita besar jawatannya sekarang, ayahnda PEKIDA,, isu samsengnya siapa yang tak tahu, sampai naik kes kat mahkamah pukol orang... jadi memang sesuai duduk dalam tong taik, biar dia bergelumang dengan taik,,,


Tentu ada pembaca akan kata kat aku, kenapa dok bongkar kes peribadi orang,, aku nak bagi tau kat hangpa,, kalau dia tak masuk UMNO aku malas nak usik-mengusik,, tetapi bila dia dah jadi ahli UMNO,, aku wajib berperang keatasnya....

Dok tunggu tertunggu.... bila pula Ostad Kazim Elias pujaan blogger Cenangau dan Abu Nawas nak istihar serah borang keahlian UMNO,, lagi glammer... bro...,






7 comments:

  1. Mat:makin berkaratlah ahli umno. Macam2 ada, artis menghibur,ostad bersyarah.

    ReplyDelete
  2. Wa ssokong lu la MM.. terbaek..

    ReplyDelete
  3. Artis masuk UMNO- awatlah yang hangpa nak kecoh sangat tu,Bob Lokman beri tazkirah JAIS nak tangkap, masa jadi artis tak sapa kacau dia pulak...

    ReplyDelete
  4. Salam Manjung Mari....
    Aku setuju dengan hang.... tapi hang gasak depa sampai tersandak o... Bloger Penjacacai mesti geram habih kat hangni..... tapi jangan takut aku pesara Polis sokong 100% kat hang...suatu ketika dulu aku pergi dengak Ostad Kasim ceramah bertajuk "SAKA"di Masjid Sitiawan.... hang tau last last dia kata apa.... Dia kata Manjung Mari fitnah dia.....

    ReplyDelete
  5. Awie? Kah Kah kah

    Ayahanda pukida paling gampang.

    ReplyDelete
  6. Awie? Kah Kah kah

    Ayahanda pukida paling gampang.

    ReplyDelete
  7. ostat kazem ostat gila!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari