boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, October 17, 2011

Gambar-gambar anak lelaki KM Pulau Pinang Lim Guan Eng bersama girlfreindnya..

Heboh dan kecoh dilaman-laman blog pro UMNO mencerita kisah anak KM Pulau Pinang dengan kes cabul,,,,, jadi tak salah aku pun nak tumpang siar juga.... moga-moga ada kesamarataan.....



.Anak lelaki hasil dari ibu dan bapanya yang hebat......takziah buat melayu UMNO..




Sumber gambar : unwanted86.
.

16 comments:

  1. hebat betul,kekasih ank lim guan eng.. habis perempuan dia sapu, bukan srtakat anak cina,anak melayu, mat saleh pun dia gondol gak ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi bodo. Mana dia gambar anak Guan Eng kat atas ni? Yg kau kata bukan srtakat anak cina,anak melayu, mat saleh pun dia gondol gak ke tu? Tu anak jantan siapa tu? Tanya org lain kali.

      Delete
  2. ehh hasil kacukan dari siapa?

    ReplyDelete
  3. Ni hasil kacukan dpd AYAM SERAMA AND AYAM HUTAN.

    ha..ha..ha...

    ReplyDelete
  4. bukan ayam hutan nie. ni species kacukan anak badak dgn anak kaldai. semua perempuan dia sapu...tadak pantang punya. sunat ke tidak semua dia belasah. halai haram dia tibai sama rata....ni la brand anak 1 malaysia.

    ReplyDelete
  5. Bodoh punya blog, ceerita dah basi pun nak siarkan lagi. Nampak sgt tak de idea. Stupid

    ReplyDelete
  6. Bukan dah basi tetapi nak diperingatkan.Jangan kata dulang paku serpih.....mengata orang dia yang lebih. Anak-anak UMPORNO dan UMPORNO sendiri lebih hebat dai anak LIM GUAN ENG.Jangan nak berselindung di sebalik lalang sehelai.Orang kampong (puak-puak UMNO ) yang bodoh saja tak tahu.Dia caya UMNO sangat baik macam malaikat.

    ReplyDelete
  7. hoi barua.........hang pun stupid jugak..mai melangut kat sini buat apa...

    ReplyDelete
  8. tu baru dgn baka ayam katik dari nogori sombilan....kalau dgn baka Mongolia lagi teruk......

    ReplyDelete
  9. pencacai ameno pun dah banyak berkeliaran disini. tapi sayang tak dak teloq tak brani taruk nama!

    ReplyDelete
  10. hoi bodo...anak guan eng dgn anak najib pun dah tak kenal ke? apa punya bodo la ko nie MM. ko belajar BALAGHAH tinggi sgt la bro...tapi kosong. buat malu lebai kat atas kepala ja bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang yg bodo kot. Cuba baca balik dia tulis apa kat mula mula tu..?

      Delete
  11. Inikan anak Najib & Rosmah yg pandai berbahasa cina tu?

    Anak Cm kecik lg la, SPM pun x habis lagi..

    ReplyDelete
  12. ni anak najib la bengong...

    ReplyDelete
  13. Li Koan Yiew el-AbdolahiOctober 24, 2011 at 8:41 PM

    Ha elah setakat gamba macam ni pun nak jadi isu...apa lu jeles ka muka buruk tak dapat awek omputih,cina,india malu seyhhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi isu la mangkuk oi. Aku tak mau orang yg ada anak macam ni pimpin negara aku. Jeles kepala hangguk kau. Kalau bapak aku millionaire, mana2 awek omputih ka, org kuning,kelabu asap semua aku boleh sapu.

      Delete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari