boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, October 16, 2011

Maka dengan ini Aku SAHkan PAS Penang memang pengecut...

Sebelum ini dok sebok 24 jam mengatakan yang Cina nak menganiyai orang melayu di Pulau Pinang..... (Tak kiralah DAP, ka MCA atau Gerakan)......

NONE

Dan yang paling sakit menusuk jiwa, PAS diperkuda oleh DAP....

Namun, disegi realitinya politik di Pulau Pinang, siapa yang dok serang pimpinan Cina negeri Pulau Pinang,,, dalam dok serang, dok menyalak marah kena Ci-a Pulau Pinang,, alih-alih UMNO tak akan tuntut jawatan KM Pulau Pinang...

Nampaknya Parti Gerakan untunglah ya,, dengan adanya anjing-anjing baka melayu membantu mereka.

Mereka tak payah nak sibuk-sibuk bertekak sesama mereka, sekadar buat lakonan Ketua Wanita Gerakan yang juga Ahli Parlimen Grik menghentam Presiden Koh Sku Koon,,

Malah mereka juga berani bersuara,, awai-awai lagi dah sebut nak kan kerusi Parlimen Taiping,, amboi hebatnya mereka,,, kenapa UMNO diam,,, tanpa jawapan,, senyap sunyi sepi (3S), bersuaralah wahai UMNO,, aku rindu dengan suara bantahan mu..... sejak bila UMNO dah mula jadi melayu pondan bila berhadapan dengan Gerakan..

Malulah sikit wahai Melayu UMNO Pulau Pinang..........





.

7 comments:

  1. memang allah jadikan melayu umno dayus, kalau melayu pr buat dia MENYALAK macam ANJING gila makan tahi. nak menegakkan syariat islam pun macam2 alasan diberikan. dgn Allah pun mereka nak tipu. dgn gerakan buntut yg berak tak basuh pun sanggup dijilat.

    ReplyDelete
  2. anoni....

    melayu nak pegang pulau?

    bro/sis

    separuh dari usia aku dihabiskan di Penang...YAK PAYAH NAK TEMBERANG

    UMNO BUAT APA?

    ReplyDelete
  3. MM

    SORRY LUAR TOPIK JAP

    KONON NYA CERITA ANAK VVIP RAMAS TETEK KAWAN SEKELASNYA ANAK LIM GUAN GENG..AKU DAH BACA 99% BLOG UMNO BANGSAT KATA CAMTU

    ReplyDelete
  4. woi...MM. kena mengena apa dgn PAS Penang. hg makan kerang bulu byk sgt kot!!! mangkaq la hg

    ReplyDelete
  5. aku tak paham kiasan MM saidOctober 17, 2011 at 1:25 PM

    anoni

    hang nama ja ORANG KUATpas penang ugama islam bangsa melayu

    aku pun kalau baca dari awal aku rasa nak tibai je MM
    hang bm masa srp atau spm atau stpm atau upsr kredit/cemerlang atau cukup cukpu makan??

    belajaq lagi BAHASA MALAYSIA NI BRO

    AKU TAK SALAHKAN HANG DAN TAK SALAH MM

    AKU SALAHKAN BAHASA MALAYSIA??

    LU PIKIRLAH SENDIRI

    ReplyDelete
  6. aku tak paham kiasan MM,

    aku tak salahkan hg kalau hg nak salahkan bahasa malaysia tapi title tue melambangkan isinya... agak2 hg la kan, anak hg melambangkan entity hg ka dak ? jwb jgn tk jwb...

    ReplyDelete
  7. MM, hg nie pun satu. kalau marah kat UMNO penang pun jgn dok qawit sekali dgn parti len. hg kena belajaq jadi ceqedik skit. ceqedik skit pun jadi la jgn tak ceqedik langsung mcm umno. penulisan hg nie melambangkan entity hg...hg paham ka aku taip apa nie??? kalau hg tak paham memang hg mkn pencen buta dulu kini & selamanya. samjey??? sia2 oooo hg pi baca kitab sana sini...dosa kering hg buleh....saham hg cukop byk di akhirat nanti. syabas bettey.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari