boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, August 13, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. 2 Exco Selanor Dah Berdamai..

Exco PAS-DAP berdamai depan media
Jimadie Shah Othman
Ogos 13, 09
1:37pm
Dua exco kerajaan Selangor yang bertegang urat berhubung isu penjualan arak hari ini berdamai secara terbuka di depan wartawan di sidang media khas Pakatan Rakyat.

Datuk Dr Hasan Ali, yang juga pesuruhjaya PAS negeri, dan Ronnie Liu, seorang ahli jawatankuasa pusat DAP, berjabat tangan di depan media dan mengadakan sidang akhbar bersama.

Turut hadir, Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim, yang menyifatkan pergeseran terbuka antara kedua-dua "sudah selesai".


[Laporan penuh menyusul]

Komen: Alhamdulillah, baguslah kalau dah berdamai, untuk kesejahteraan rakyat Selangor dan Malaysia... jangan lagi gaduh-gaduh depan Press, boleh settle kalu kasi selesai baik-baik.. TETAPI ISU ARAK TETAP JUGA JANGAN LUPA... KELANTAN DAH ADA CONTOH.. APA PASAL TAK BOLEK IKUT KA.....!!?

1 comment:

  1. Saya tetap anggap kes ni boleh selsai dengan baik dengan perbincangan tetapi tak tahu apasal Hassan Ali bersemangat sesangat dgn press. Kalau betul-betul serius saya amat harap Hassan Ali buat sesuatu pada dua KILANG TERBESAR DI SELANGOR dulu dari pergi ke hal kecik. Walaupun mungkin orang kata kena mula dari kecik.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari