boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, August 21, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Munculnya Aminah.....

Salam Sejahtera...

Kali ini bila hangpa baca tajuk kat atas tu mungkin hangpa dok ingat aku mesti nat merepek lagi mengenai PRK Permatang Pasir, mungkin Aminah atau Kak Min yang dimaksudkan...

Bukan!!! Cukuplah.. Hari ini hari Jumaat, sesekali aku nak bawa topik lain sikit, bila aku terbaca satu kisah ni timbul rasa kesian pulak... tapi apa kan daya aku tak mampu nak membantu dalam hal tersebut walaupun masih dibolehkan lagi... Mungkin sesiapa ada ke kawan aku (lelaki sahaja....) dapat membantunya... Kesian ooooo....

Otai Manjung ada juga kekawannya yang 3 orang lagi tu masih belum ....... mungkin boleh bantu.. Ini kerja baik.....betullll.... sesiapa yang berkemampuan segala-galanya boleh lah membantu dalam hal ini... Lelaki sahaja tau.....

Tak kira sesiapa,, Pak Karamu, Dr Wahab Arbain boleh, MSK pun boleh, Mamamat pun juga boleh bantu, Sesiapa yang berhajat silalah lihat profile dan maklumat lanjut DI SINI. Moga-moga berjaya.....

1 comment:

  1. org kampong den kato,,, tk keliorrrrrrrr den doh,,,,, !!!!!!!! banyak laie pompuan yg ada di muka bumi hahahahhahahahaha,,,,,,,

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari