boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, August 16, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. 5 juta!!!!!!!!.....

Salam Sejahtera....

5 juta boleh berisiko kena selsema babi.. mungkin besok aku sendiri pun sangkut... kalau betul jangkaan WHO.... 20 % peratus dari penduduk negara....

OOooooo... itu pasal sekarang dah tak umum lagi berapa jangkitan kes selsema babi..... yang dia umum berapa orang yang mati disebabkan selsema babi.. sakit apa, berapa umur.. kanak.. wanita mengandung berapa bulan.....

Itu pun boleh percayakan jumlah kematian sehingga sekarang 59 orang... aku..... tobat lahum aku tak percaya... bagi aku mungkin lebih... kerajaan laki bini terpaksa umum cuma jangan bagi nampak sangat pembohongan mereka.. jangan ketara.. mana kita tahu berapakah yang mati disebabkan selsema babi dengan jumlah sebenar.. mereka tak akan siarkan demi kepentingan politik mereka...

Kelmarin Mat Sembap sebelah ni bagi tahu nak kaji dulu untuk umumkan kawasan panas.. Maka setelah dikaji- kaji punya kaji...jawabnya ada DISINI.

Agaknya hampir separuh muka bumi Malaysia dah jadi panas... panas kerana bala Allah... sebabnya Mat Sembap ni salah seorang calon munafik... itu yang boleh aku katakan... dulu sewaktu kempen PRK Manik Urai bila isu Royalti minyak.. Mat sembap ni kata dalam sehari dua Petronas akan membuat kenyataan mengenai Royalti minyak negeri Kelantan... sampai sekarang senyap ghuyup... jadi bagi aku Mat Sembap ni dah caka bohong.. bila berbohong salah satu ciri munafik...

Malam tadi sewaktu kuliah kat surau Madah, Ustaz yang mengajar tu sempat sentuh sikit mengenai selsema babi, baginya ini adalah bala Allah, membeliau membaca satu hadis... antara sebabnya datang penyakit (bala Allah) ini ada 15 sebab.. salah satunya ialah orang yang tak sepatutnya jadi pemimpin di pilih jadi pemimpin... dan kekayaan negara di bolot oleh pihak tertentu sahaja....
Maka bagi aku,... tepatlah hadis nabi itu.. tak payahlah aku nak hurai lagi.. hangpa fikiak ambik sendirilah... memang nanti ada yang berkata penyakit ni seluruh dunia kena... betui.. aku setuju... satu dunia.. Global...Glokal.... Tapi kita kena ingat... Itu cuma sebab.. Kalau Allah tak izin tentu tak akan berlaku...

Mungkin bila adanya lagi PRK yang akan berlansung pula besok di Permatang Pasir itu ada hikmahnya.. Sekurang-kurang Allah nak memalukan Pemimpin No 1Malaysia..

Biar rakyat 1Malaysia nampak betapa baguihnya Kerajaan laki bini yang mentadbir negara sekarang. Dari satu masaalah datang sehingga ke satu masallah yang tak akan selesai....

Bagaimanakah kalau sebegini rakyat boleh dapat menikmati kehidupan dengan aman harmoni.... memang tak akan dapat... jika jenayah di negara semakin bertambah.. PDRM asyik nak jaga hati dan menjadi alat suruhan UMNO, Rasuah semakin bertambah... Nilai korup anggota kerajaan juga semakin meningkat...ekonomi negara semakin gawat, malah masaalah kecil seperti gula pun tak dapat nak selesai... Itu pun dok perasaan lagi sanggup mengatakan HANYA UMNO DAN BN SAHAJA YANG MAMPU MEMERINTAH MALAYSIA.... KEPALA HOTAK HANG......KWAAH PTHUIIH.

1 comment:

  1. 59 jer dah kojol?
    emm, saya pun sama la dengan bro manjong mari, I DONT TRUST MALAYSIAN GOVERNMENT!!!!

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari