boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, August 22, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. PRK N11- N11..Khas Buat Khairy- Sila Jawab 2 soalan dari saya...

Salam Sejahtera...
Selamat Berpuasa.... Alhamdullilah, Hari ini kita sama-sama menyambut puasa, kalau boleh aku nak puasa betui punya puasa, tak mau nak kutuk sangat puak-puak yang nak masuk syurga sesangat........

Lepas makan sahur tadi sementara nak masuk subuh, gatai pi on komputer, ni masaalahnya bila dah memblog, patut buka Al-Quran, ni pi merayau tengok apa cerita... aduhai...apa nak jadi... termasuk dalam Mkini, terbaca satu artikel panas, huh!!! mana boleh tahan YOB... Puasa-puasa juga... orang dok pedajai parti aku, tak kan aku nak biaq... mana esaiiii... baca DI SINI. (Klik 2x pada gambar untuk lebih jelas)

Sedap mulut menantu Pak Lah menyoal kita, cuma aku anggap soalan dia ni umpama periuk kata kuali hitam, dia tak sedaq juboq dia pun hitam melegam juga....

OK Khairy soalan pertama aku... Hang menang Ketua Pemuda, pasai apa tak di lantik jati Menteri, Ok ni vacancy, Timbalan Menteri.. No vacancy....., Pembohong.... pasai apa PM laki bini boleh lantik beberapa banyak senatorr untu jadi menteri, Jamil Khair, Shahrizat Jalil, Raja Nong Chik, Koh ksu Koon, Masitah... semua dilantik jadi menteri... sedangkan hang Ahli Parlimen, mennag Ketua Pemuda... pasai apa tak ada jawatan.....oiii malu la sikit, Naib Ketua Pemuda Razali Ibrahim pun dapat jadi Timbalan Menteri Belia,,, yang lagi sedih calon yang bertanding dengan hang, Mukris yang bercakap pun dok tergagap-gapap, kalah dengan hang pun dilantik menjadi Timbalan Menteri jaga AP kereta.... Hang... nak kata tak ada kelayakan,,, ooiii sorry man... OXFORD yoooo.... bukan level SPM tamat Tkt 5 macam aku ni......

Soalan Kedua aku....
Aku nak tanya kenapa kumpulan blog pencacai UMNO sanggup buat tohmahan dan tuduhan kat hang, ada ka SINI . Blogger yang tukang buatnya adalah sama dengan bloger parpukari.
Kenapa boleh jadi begitu... Bukan apa.. aku kesian kat hang,, sebelum ni hang kerja setengah nyawa, mula-mula hang kata pengundi hantu Pembangkang punya, oiii hebatlah pembangkang boleh kerjasama dengan SPR....... kemudian hang kata lagi pemuda pembangkan nak undi UMNO,,, oiii hebat hang... aku ingat hang lagi hebat kalau hang duduk dalam PAS... sure lagi hebat, hang berani, hang ada kelayakan tinggi, silalah masuk PAS sempena bulan Ramadhan... sama-ssma kita berganding bahu untuk meningkatkan taraf orang melayu dan Islam di Malaysia..Sebelum ini hang beriya sangat nakkan perpaduan Melayu.... Silalah Wahai Khairy... marilah sama-sama kita berjuang dalam Islam.... Ajak-ajak pengikut dan penyokong-penyokong me bersama-sama tinggalkan UMNO... UMNO dah tak mau kat hang.....Tinggalkan UMNO... UMNO dah nak jahanam.........

2 comments:

  1. mintak maaf tuan, nak promo skit…

    sapa2 yg rasa nak buat side income leh contact aku..kelebihan pada org gomen sebab senang nak wat loan..aku dah tgk benda nie dah yg pastinya insyaallah senang..dan yg pasti halal…

    aku ada tempat kosong utk BUKAK PUASA kat penang pada 28hb ni(tempat terhad)..sapa2 nak mai dengaq buleh ..aku tak paksa..buleh contact aku kat thatguy886@gmail.com atau contact je 017-4573469

    ReplyDelete
  2. Silakan...
    Teruskan usaha anda.. nanti dapat untung dermalah sedikit kat badan-badan yang nak menegakkan Islam...

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari