boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, August 6, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Pemuda UMNO baru nak belajak berani..

Salam Sejahtera...

Balik kerja sekejap tadi aku singgah kat Stesyen Petronas, pi kat mesin ATM, keluar dari kedainya, datang Pak Samad pekerja Petronas datang kat aku, sempat sembang sekejap, ia tanya kat aku hal mengenai kekecohan pasal kes Ronie Liu.. kemudian bab Pemuda UMNO nak joint dengan Pemuda PAS nak demontrasi pada JUmaat ini...

Aku pun cerita apa yang apa aku tau kat dia, dan aku pun setuju apa yang Dato Hasan Ali buat, sekurang-kurang bila bab halal-haram kita tak boleh nak kompromi, biar kita bertelagah sikit tentang perkara tersebut, sekurang-kurangnya pihak kaum kafir faham mengenai hukum Islam, Tahniah kerana berani menegur...

Dalam pada itu mai idea nak jawab kat Pak Samad. UMNo sendiri pun tak berani nak menegur kaum kerabatnya dalam BN, banyak perkara kerabat UMNO seperti Gerakan, pernah keluar kenyataan suruh Mufti Perak letak jawatan, bab isu hina ugama Islam sebelum ini, ada UMNO nak ambik kisah, phoorahh,,,dulu waktu PAS menutup premis kedai arak di Kelantan, tahun 90 han, MCA nak cuba buat pesta minuman keras di kelantan, UMNO diam tak kekata apa-apa pun,, tetapi hari ini bila berlaku kekecohan dalam pentadbiran kerajaan PR Selangor, buah t***r pemuda UMNO baru nak ada balik, depa pun nak tumpang sama nak berdemo, tu pun permit tak berani nak minta, suruh pemuda PAS Selangor yang minta...

Itulah UMNO, mengaku pembela Islam konon...apa pun baguihlah Pemuda UMNO baru nak belajaq berani.. moga-moga lepas ni dia nak ikut sama demontrasi hapus ISA, demontrasi PPSMI dan BERSIH... ha ha ha berani ka Pemuda UMNO nak turun demo bab tu... jangan hanya berani bab nak tumpang tui nak pecah belah PR.. itu yang aku dok nampak... Pemuda UMNo hanya berani depan Polis, nak lawan Karpal Singh yang OKU tu pun pergi 5-6 orang serang dia.... itulah daya Pemuda UMNO.... BACULLLLL.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari