boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, August 12, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Untung Jadi Menteri UMNO!!...

Salam Sejahtera...

Seronok sungguh.. Sampai ternganga laki bini.. kerana lepas kes...selamat...
sedangkan kalau kita ikut fakta perbicaraan kes sebelum ini seperti di
DI SINI. Apakah yang hakim boleh mengatakan pendakwa gagal membuktikan prima facie.. DI SINI.

Aku biasa kena dipanggil oleg BPR (SPRM) waktu aku dalam service dulu, aku diminta membantu BPR untuk siasatan kes seorang Pegawai yang mana BOSS aku sendiri, apa yang aku dapati setiap kes yang bakal diambil, dibuat begitu berhati-hati, sebab mereka tak mau gagal dimahkamah.. jadi kes Kasitah ini aku tak tau bagaimana boleh terlepas.. apakah kerana kebijaksanaan lawyer penyokong UMNO Shafie Abdullah, atau pun kelemahan pendakwaan kita tak pasti... tetapi apa pun bagi aku beruntung bekas-bekas Menteri UMNO/BN, orang kenamaan... tak ada masaalah, sejarah perundangan negara yang aku ingat orang kenamaan semenjak zaman Mahathir dulu yang kena tindakan hukuman mahkamah hanyalah Tan Sri Rahim Noor saja, kes mata lebam Anwar, itu pun bukti dah nyata, laporan dari Suruhanjaya, pendakwa dan Hakim dah terkedu, tak boleh buat apa-apa lagi.. jadi bermalamlah Rahim Noor di jel selama 2 bulan... selain dari itu dah tak ada kedengaran lagi..

Begitu juga kes Perwaja, Eric Chia... lepas.... apa cerita....!!!, Dan yang agak terbaharu lagi Pengarah JSJK PDRM Datuk Ramli Yusuf, lepas....., yang kena pun level bawah tu sangkutlah.. umpama Kepten(B) Abd Kudus bekas pengarah penguatkuasa MPAJ.. hak itu sangkut, tidok lah dalam jel... lama pulak tu....... level bawah... sebab.. Undang-undang Malaysia sekarang ini, undang-undang sarang lelabah... nyamok, agas sangkut... kena anak puyuh baru nak belajar terbang pi rempuh sarang lelabah.. pakai hanyutnya lah sarang tu....Itulah Undang-undang 1Malaysia Rakyat didahulukan....

2 comments:

  1. Berita hangat: Nik Aziz kata pergi mampos la "manjung mari" kerana sering ambil petikan saya(nik aziz)
    Satu lagi berita:
    Dr Hassan Ali akan menyertai UMNO bulan depan. dan akan dilantik senator ganti jamil khir.

    Manjung mari akan dikenakan ISA .

    ReplyDelete
  2. Mereka menguasai segalanya.Mereka telah dimabukkan kuasa yang sedikit yg telah diberikan olehNya.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari