boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, August 11, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Ust Ahmad Awang Sangkal Terhadap Mufti Perak..

Salam Sejahtera...

Ahmad Awang Sangkal Harussani...
Itulah tajuk jawapan kat luar majalah Milenia Muslim Edisi Ogos sebagai jawapan balas terhadap dakwaan Mufti dalam majalah tersebut 2 bulan yang lalu... Bila Ahmad Awang sangkal beerti Harussani cakap tak betul, bila dah tak tu betul tu sila tafsir sendirilah.... bohong, cakap merapu, kelentong, merepet, berat sebelah, atau pun apa saja, hangpa nak kata! katakan kan lah kat mufti aku, aku tak kisah, aku tak rasa apa-apa... malah aku rasa malu mufti aku berperangai macam ni... apa pun aku belum baca lagi apa jawapan sangkal dari Ust Ahmad Awang...

Sama-samalah kita pakat baca... aku beli majalah ni tadi, lepas magrib anak aku nak baca pun aku tak bagi lagi.. terus scan... ingat nak upload malam tadi... tapi sayang.. broadband dah jadi berukband.. melangtung hangit..., terpaksa pagi ini baru boleh upload... hangpa boleh baca jawapan dari Ust Ahmad Awang......silakan... double klik pada imej untuk paparan lebih jelas...






1 comment:

  1. Orang Spg 4 SemanggolAugust 11, 2009 at 9:54 AM

    Salam Tuan MM

    Menurut Ust Ahmad Awang, apa yang keluar di majalah Milenia Muslim itu banyak yang disembunyikan wartawan yang menemubualnya. penulisan itu dibuat dengan bahasa yang menggambarkan sesuatu yang amat tidak jelas..

    Ustaz Ahmad Awang akan menjawab dengan lebih jelas melalui blognya http://usahmadawang.blogspot.com selewat-lewatnya petang 11 Ogos Inshaallah.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari