boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, August 20, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Surat Terbuka Buat Speaker DUN Kedah.

Assalammualaikum...

Buat Yang Berhormat,

Datuk Dr Abdul Isa Ismail,
Speaker,
Dewan Uundangan Negeri Kedah.

Rujuk:DI SINI

Datuk,

Pertama sekali saya ucapkan tahniah di atas keprihatinan Datuk melaksanakan tugas sebagai Speaker Dewan yang mulia.

Saya rasa amat berbanggsa dengan tindakan Datuk terhadap ADUN Kota Seputih yang telah gagal menghadiri mesyuarat Dewan tanpa sebab.

Datuk,
Apa yang saya rasai dari kejadian Negeri Perak yang lepas, saya dapat bayangkan apakah tindakan SPR yang dibayangi oleh UMNO dibelakangnya.

Cuma harapan saya kepada Datuk, teruskan lah tindakan sebelum ini hingga ke seterusnya.. apa yang saya harapkan, KALAULAH tiada tindakan yang positif dari SPR, maka eloklah Datuk ambil tindakan yang sewajarnya terhadap ADUN Kota Seputih itu, lakukankan lan tindakan yang selaras dengan undang-undang Dewan Undangan Negeri Kedah.

Ketegasan amat-amatlah diperlukan dari Datuk dalam melaksanakan tugas sebagai Speaker. Saya dan kekawan bloger-bloger Pakatan Rakyat akan menyokong apa saja tindakan yang Datuk lakukan.

Datuk,
Teruskan tindakan Datuk. Ambillah tindakan yang sewajarnya ke atas ADUN tersebut jika SPR tiada membuat PRK.

Kami akan membantu Datuk. Sekian Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari