boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, August 12, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Penjelasan Mengenai Doa H1N1..

Salam Sejahtera...

Semalam aku ada posting mengenai doa atau wirid mengenai H1N1...aku ada ceritakan yang seorang Ustaz yang mengajar di surau Madah yang memphotostat dan mengedarkannya, memang aku akui aku yakin dengan kewibawaan Ustaz tersebut, pertama sekali ia mengajar Tauhid di surau tu....walaupun bila aku baca pada risalah doa tu ada tertulis sila edar 100 salinan.... hati kecil aku tertanya juga.. aihh macam surat berantai juga, namun bila ada tertulis pula nama Ustaz yang menyediakan risalah itu, keyakinan aku jadi bertambah sedikit, sebab ada orang yang bertanggung jawab, dan tujuan aku ialah ingin menyampaikan risalah tersebut kepada seluruh umat Islam yang sedang menghadapi wabak H1N1...

Namun pagi tadi bila aku check diruangan komen, ada seorang blogger Amri Mohd Said yang sudi memaklumkan perkara sebenar mengenai risalah doa tersebut. Terima kasih ya akhi Amri.....

Penjelasan mengenai risalah doa H!N1 itu ada di soal-jawab-agama-doa-hindar-selsema.
Jadi segala kekeliruan disebabkan posting semalam dan jika benar menyalahi pada hukum syarak aku mohon ampun pada Allah dan para pembaca-pembaca yang membacanya semalam. Insyaallah gambar risalah doa tersebut akan aku keluarkan (delete) dari posting semalam.

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari