boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Monday, August 24, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. PRK N11 PP - Janji calon BN..

Berita jam 8.00 malam tadi aku sempat dok tunggu sekejap tengok apa yang nak ditemberang oleh puak UMNO laknatullah buat malam terakhir sementara nak tunggu hari sebenar esok PRK N11 Permatanag Pasir.

Sempat TV tunjuk kempen calon BN.. ni pun kalau kira dah salah guna kuasa hak kerajaan untuk kepentingan parti, dalam pada tu berkata calon BN ni Mat Pekung.. bukan aku kata aaaa, sungguh aku cuma tolong sebutkan setelah Mahathir yang kata UMNO letak calon yang ada pekung... jadi aku gunakanlah..

Mat Pekung ni kata DUN Permatang Pasir ni terlalu teruk, tiada perhatian buat rakyat dan pengundi di DUN tersebut, jadi jadi si Mat Pekung ni kalau dia menang dia akan tubuhkan tiga (3) buah pejabat khidmat DUN di Permatang Pasir, untuk kemudahan pengundi Permatang Pasir.

Hangpa tengok.. hebat janjinya tu, cuma aku bukan apa... aku teringat balik lagu Tan Sri P. Ramlee dalam Madu 3... Mesti Pandai Pembohong,.... Mesti Pandai temberang..... yang lebih tu hangpa sambung sendiri.. aku pun tak ingat semuanya senikata tu... cuma lengkap lah Mat Pekung ni... kalau bernikah dua pun tak mau mengaku sampai ke sudah... aku rasa lebih teruk lagi dari apa yang Tan Sri P Ramlee buat senikata lagu....orang macam ni ka hangpa nak calon... khawk phtuiihhh...

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari