boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Wednesday, August 26, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Mana boleh... aku pun nak tumpang sibuk juga...

Heboh. riuh satu Malaysia... isu Kartika sari...kena hukum rotan tapi kena tangguh... tukang sebat skill Islam belum ada... pulak dah... semua orang pakat komen.. start dari PM laki bini, Ketua Wanita Umno, Hishamudin, SIS, oiii ramai.. tak larat nak senaraikan, aku pun nak bersuara juga... mana boleh wanita yang kena sebat adalah dari negeri aku, kalau sebelum ini Isu Nizar derhaka aku komen, Nga Kor Meng baca Quran media tanya aku, aku pun komen, bab mogok lapar negeri perak, kat Mekah aku komen, bab Nizar pegang Lilin kes TBH aku komen, bab orang UMNO tak boleh masuk syurga aku komen,, oii mana boleh tak komen, kang dengan aku sekali sangkut.. naya....semua tu aku kena komen.. tanggungjawab aku..., jadi bila bab kartika sari ni pun aku kena komen, hangpa nak baca komen aku kat SINI:

Kali ini komen aku bertepatanlah dengan hukuman Islam... tak memihak mana-mana... betuikan... kalau dulu aku berpihak pada UMNO.....tapi pasai apa ya aku lupa nak komen masa kekecohan jualan arak di negeri Selangor dulu.. pasai aku tak dapat maklumat ka.. atau wartawan tak mai tanya....!!!!

No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari