boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, August 1, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO... Ketua Pemuda manakah yang dimaksudkan itu...

Salam sejahtera...

Pagi ini seperti biasa aku masuk ziarah ke rumah maya kekawan... dalam pada itu aku terbaca satu posting dari sorang sahabat.. aku tak pasti kepada siapa yang ditujukan oleh sahabat ini... cuma ada satu nasihat daripada beliau itu ada kena mengena dan biasa terjadi dengan PAS kawasan aku pada satu masa yang lalu...

Aku cilok balik posting tersebu tanpa edit...

Inilah yang dimaksudkan dengan apa itu dakwah. Bukannya serban dan jubah.sahaja. Bukannya asyik dok bincang tahun bila si anu si anu masuk PAS !!

Jangan jadi Ketua Pemuda PAS Kawasan yang membawa perpecahan !! Jangan jadi Ketua Pemuda PAS Kawasan yang asyik mencari kelemahan YDP PAS Kawasan !! Jangan jadi Ketua Pemuda PAS Kawasan yang tidak pandai cermin diri !!

Yang hang dok sms aku lagi nih pasai apa?!! Tak cukup lagi ker dengan apa yang hang dah buat kat aku sebelum nih?!!

Nak bincang apa lagi?!! Walaupun hang kata hang ikhlas nak berdamai dengan aku tapi pada aku hang nih ibarat UMNO yang tak pernah ikhlas pun !!

Ibarat kata TG Hj Nik Aziz yang diulas berdasarkan sebuah hadith - JANGAN DIPATUK OLEH ULAR YANG SAMA SEBANYAK DUA KALI.


Hanglah ular tu !!



No comments:

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari