boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Thursday, August 20, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Mat Sembab Merayu..Muka Tak Malu

Mat Sembab dengan muka seposen merayu kat SPR supaya tidak mengadakan PRK DUN Kota Seputeh.... DI SINI. OOOoo kena tang UMNO buat salah, rayu... sakit konon, kalau dah sakit tak kan ADUN Datuk Abu Hasan tu tak ada pembantu, Pegawai Khidmat DUN, Pemandu atau paling koman bini dan anak-anak, tak bolehkah nak maklum kepada Speaker....

Tak payah rayu pun tak apa... jangan risau.. SPR tu komponen UMNO juga.. dont worry.. apa pun buatlah sesuka hati hangpa.. kalau PR tak boleh, semua salah.. kena ikut undang-undang, phoorah...

Kena ADUN PAS tengah dok sakit pun hangpa dah pakat kerumun nak suruh mati cepat.... memang bangsat UMNO... sendiri buat undang-undang lepas tu buat salah tak mau ikut... sebiji perangai YAHUDI..........


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari