boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, August 22, 2009

Pergi Jahanam Lah UMNO.. Bodoh tak boleh Nak Diajar, Cerdik Pula tak boleh nak ikut...

Salam Sejahtera...

Macam mana aku tak kata puak-puak UMNO ni bodoh, memang bodoh sesungguhnya... tetapi itulah bodoh tu kena kat depa, memang dia buat bodoh untuk boleh untung kat depa...,

Cuba bayangkan... depa dok kutuk seranah kat TGNA boleh, hari-hari 24 jam semua media dok sebut bab TGNA kata depa tak boleh nak masuk syurga, dah depa perkuda Majlis Fatwa, buat kenyataan, TGNA nak jawab balik depa tak bagi, jangan buat kenyataan akhbar, kalau tak puas hati terus buat bantahan kat Majlis Fatwa.... DI SINI. Oii Mat Sembab, hang sapa tak bagi dan larang TGNA debat keputusan Majlis Fatwa... apa takut.... takut apa, jangan risau... apa takut tak dapat masuk syurga ka... he he Syurga Allah ada hati nak masuk, PAS nak buat hukum Islam kelam kelibut hangpa tentang... phoorah....Hukum ISA hangpa kata sesuai dengan Islam,,,, pandai-pandai buat fatwa..... bila TGNA sebut tak ada peluang nak masuk syurga marah pulakkk... melompat masing-masing....

Ni keluar lagi satu fatwa baru dari Mujahid Islam Melayu Nusantara... hangpa baca Kat SINI. Satu lagi fatwa songsang dalam suasana UMNO yang dah nak putus nyawa... Melayu itu Islam... pulak dah... Seseorang itu tidak melayu kalau tidaj Islam... Oiii itu macam ka... Lina Joi kira sekarang bukan melayu lagi la.... nak letak bangsa apa.. tu... Oiii bulan puasa ni jangan la dok merapu tahap gaban ..... Dah lah tu, keluar lagi fatwa dan hadis dari Hang Tuah pulak... memang UMNO apa yang aku nampak semakin hari semakin nyanyok... nampaknya tak lama lagi memang jahanamlah UMNO... Sama-sama lah kita berdoa didalam bulan Ramadhan yang penuh barakah ini mohon dipercepatkan mamposnya UMNO...jahanamnya UMNO.. Amin.

P/s... Aku dok tunggu aja... tapi tak muncul-muncul apa teguran dari Mujahid Muda kita Dr Asri, bekas Mufti Perlis, selalunya kalau ada sesuatu isu yang agak panas beliau selalu menegur dengan begitu berhemah sekali, tak macam Tan Sri Datuk Seri Dr SS ...........! Kenapa diam Dr Asri... Berilah sedikit pandangan dengan ikhlas, anta banyak ilmu..... kami sedia mendengarnya....walaupun pahit... Tegurlah kalau ada yang tak kena....

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari