boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, October 1, 2011

Wartawan cap ayam atau Najib PM yang cap ayam..

Salam sejahtera..

Hebatkan Malaysia ni,, Dibawah pentadbiran Parti cap ayam, maka juak-juaknya pakat ikut serta... Ostad cap ayam, polis cap ayam dan yang terkini wartawan yang dok lapor berita dari media pemerintah pun cap ayam..

Ini bukan aku kata, Najib yang kata.. Wartawan silap dengar,,, jadi aku rasa wartawan ini bukan rabun ayam bila waktu malam dah tak nampak, tetapi dah pekak ayam....

Entahlah siapa yang betul,, wartawan yang pekak ayam atau Najib sendiri yang PM ayam... Jalan penyelesaiannya mudah,, tak kan tak ada transkrip ucapannya... hangpa tunggu apa lagi... siarkankan la..kita tengok siapa yang brand cap ayam,,, kalau ikan sardin cap ayam memang favorite aku.... wakaka..


Kisah berita DI SINI..
.

.

5 comments:

  1. kalu gitu wartawan pun sama macam lembu ka? hari2 badan semakin besar tapi akal tak bertambah pun.

    ReplyDelete
  2. cakap tu macam dia yang paling terbaik didunia. Cuba istiqamah sikit tengok cara penulisan awak ni sikit. Agak agak orang suka tak? Fikirlah wahai manjungmari yang ternyata kecewa dgn macam macam. KESIAN.

    ReplyDelete
  3. Tahilalat...

    Aku nak tanya,, kalau dah tak suka,, tu jangan komen,,, tak payah masuk ke blog ni,, bukan aku dok pelawa hang masuk mai,, suruh pun tidak,, hang saja muka tak tau malu masuk kerumah aku tanpa salam,,, lepas tu nak ajaq aku... pi makan taik laaa oiii...

    ReplyDelete
  4. kah kah kah...tahilalat makan tahi..lol...macam berpuisi jer

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari