boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Sunday, April 19, 2009

Ahli PAS - AWASS...



Surat Khabar UMNO MM (Bukan Manjong mari yob) Mingguan Malaysia..hari ini dah mula perang saraf terhadap PAS dengan cara yang kita tidak sedari...Mereka sedia paparkan dimuka hadapan dan bahagian atas sekali... seolah-olah TGHH dengan angkuh menerima tentangan untuk pencalunan Presiden.. Apakah mereka mahu PAS semacam UMNO, bertelingkah untuk memegang jawatan tertinggi Parti Islam..
Apa pun aku harap semua kawasan tidak ada yang mencalonkan selain dari TGHH untuk jawatan Presiden, kalau untuk Timbalan, Naib Presiden dan Pesuruhjaya PAS Negeri Perak tak apa lagi, tetapi jangan sesekali buat jawatan Presiden .... itu Rayuan aku buat semua ahli PAS...tolonglah..., aku tidak sanggup.....buat masa ini dan akan datang aku tak mahu Presiden PAS selain dari TGHH.. itu harapan aku.. Biarlah TGHH memimpin PAS di Malaysia.. Hangpa tengok... ini lagi satu tohmahan terhadap pimpinan PAS.. ceritanya disini    seolah-olah PAS sama macam mereka.. cuba perhatikan kata-kata tulisan biru dalam gambar tersebut... mereka cuba nak gambarkan PAS sama seperti UMNO, yang bergaduh, rasuah dan berbagai lagi seperti yang kita ketahui..

Aaa ini lagi satu...Untuk PAS Lumut.. ini pun satu masaalah juga.. aku dengar dah ada kawasan yang mencalonkan sorang Ustaz untuk bertanding jawatan Timbalan YDP Lumut yang sekarang ni dipegang oleh Ustaz Mat. Jawatan YDP aku belum dengar lagi.. cuma satu kawasan yang terlampau semangat sangat calonkan DS IR Nizar, memanglah tak salah sesiapa pun yang nak bertanding apa-apa jawatan... tapi bagi aku biarlah kekal yang lama.. pimpinan kawasan yang ada sekarang dah melakukan yang terbaik bagi pendapat aku.. cuba hangpa fikiak balik, PRU12 yang lepas DUN Pasir Panjang PAS dan menang, jadi tak terbaik lagikan PAS Kawasan yang ada... AJK-AJK Kawasan tu tak apalah kalau nak dipertandingkan, tapi buat jawatan YDP,  Timbalan aku tak setuju... tenaga dan khidmat mereka masih diperlukan untuk memimpin PAS Kawasan Lumut.. Aku tak mau berleteak panjang lagi... cuma aku minta calon yang bercadang nak bertanding sesuatu jawatan yang aku sebutkan tadi tu muhasabahlah diri sikit.. nak tidur malam tu fikiak sikit.. layakkah nak pikul amanah dan tanggungjawab sebagai Timbalan...wallah hu aklam.

1 comment:

  1. masa sekarang patut luruskan saf, bukan keluar masuk dari saf. lurus dan rapatkanlah saf2 itu. mengadap ke hadapan - fokus.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari