boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Tuesday, April 28, 2009

Memang Berbeza...

Memang berbeza!!! Umpama langit dengan bumi, itulah pemimpin UMNO dengan pemimpin Pakatan Rakyat... hangpa tengoklah mamat sebelah ni, walaupun dah muflis,, masih tak nak lepas lagi jawatan ADUN Kuala Nerang... memang jenis tak ada maruah.. kalaulah yang berlaku kepada ADUN PR, maka riuh rendahlah 1Malaysia meminta letak jawatan, bagaimana terjadinya kepada Bukit Selambau, Bukit Lanjan dan Penanti..
Tetapi bila kena kat Batang Hidung mereka, aiik masih lagi tak nak lepaskan jawatan.. apa cerita ni.. tak rasa malu kepada rakyat ka.. kat pengundi Kuala Nerang macam mana... apa pun aku rasa ni mesti ambik ilmu rasa tak malu dari MBH Zambri ... sama jenis spesis....

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari