boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Friday, April 10, 2009

Gambar pada Hari Penamaan Calon..

Rasa tak sedap gambar-gambar yang aku ambik kalau tak siar kan... jadi yang mana agak sesuai tu aku paparkan.. sesiapa pembaca yang ada gambar ni kalau nak bagi email kat aku.. cuma gambar anda sahaja lah.. kalau semua letih aku...


Gambar topi inilah yang aku pakai pada hari penamaan calon, aku dapat cepumas, lebih dari 10 kali aku kena maki hamun dengan penyokong PAS, depa ingat aku betui punya jurugambar... nasib aku laa... tapi aku mudah ambik gambar penyokong UMNO.. ituyang penting... gambar tak payahlah aku siarkan... biarkan jadi koleksi aku......









Gambar bersambung kat SINI

1 comment:

  1. ooo ang laa yang pakai topi bernama tu...nyaris2 nak kena baling ngan selipar ari tu...ha3

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari