boikot

boikot

Segarkan ingatan anda...

Segarkan ingatan anda...

Saturday, April 25, 2009

Sidang DUN Perak - MB VS Speaker.

MB Belum sah Zambri masih bertegas menetapkan Sidang DUN Perak pada 7 Mei 09.. itu tegasnya yang disiarkan Di SINI. Memanglah betul dia ni tak tau undang-undang, atau pun memang dia dah tahu yang dia akan menang dalam perbicaraan saman Nizar terhadapnya. Apa pun aku dah agak memang keputusan dah ada dalam script, tu pasai ia berani semacam.. lelong camry, ni dah berani arahkan supaya Sidang tetap diadakan pada 7 Mei... Dia ni MB merangkap Speaker ka??!!!!!! hangpa tolong bagi tau kejap????

3 comments:

  1. kekadang perkara benda ni dah jadi menyampah ...semua telah ditetap dan diaturkan oleh BEE END...

    ReplyDelete
  2. Isu Sure Heboh SS Dato' Harussani memberitahu, banyak pihak meminta kerajaan negeri membantah penganjuran program Jom Heboh di pangkalan Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM) Lumut mulai sabtu.Bagaimanapun, katanya, program berkenaan dibuat oleh TLDM dan tidak melalui kerajaan negeri.''Saya tidak bersetuju dengan sebarang program berbentuk hiburan yang melalaikan,'' katanya.Pada 2004, Majlis Mufti-Mufti Malaysia memutuskan bahawa konsert Jom Heboh adalah haram kerana ia melalaikan dan menggalakkan maksiat di kalangan anak muda.
    ulasan : orang pas sedar sikit sure heboh tu bukan kelulusan kerajaan negeri.dia di buat di bawah kawasan tldm.macam ekspo yang pas buat.bukan kelulusan kerajaan negeri.pas boleh buat sesuka hati sebab kawasan depa sendiri.tapi konsert tunjuk punggung yang PR buat tu, sah-sah usahasama pas dan pkr.tahniah pas dalam perjuangan konsert.

    ReplyDelete
  3. Kalau baca hang punya komen nie kira ok la buat Jom heboh dalam kem bukan kerajaan negeri terlibat.
    Habis tu yang orang buat pesta seks tu bukan kat tepi2 jalanraya semuanya dalam rumah atau hotel jadi tak payah ganggulah.
    Kalau nak bagi alasan biarlah logik sedikit.

    ReplyDelete

Kazim belasah Manjongmari..

Iklan Manjungmari